La nivel mondial, 16% dintre produsele vandute online nu sunt in stoc (studiu)
In magazinele e-commerce din intreaga lume, 16% dintre produsele vandute nu sunt in stoc, a descoperit o cercetare marca Datafeed Watch („Feed Marketing Report 2022”), citata de ecommercenews.eu. Statele cu cele mai multe produse in stoc sunt SUA, Marea Britanie si Tarile de Jos. Studiul a fost efectuat pe un esantion de peste 15.000 de magazine online din peste 50 de tari din intreaga lume.
Ce informatii relevante a mai descoperit studiul amintit:
- Germania si Franta au un procent de produse absente din stoc mai mic ca media (15%)
- majoritatea lipsurilor se inregistreaza la capitolele Automobile & Piese auto (57%), Echipament sportiv (40%) si Camere foto (22%)
- in medie, un magazin online isi face reclama pe 3,2 canale de marketing; vanzatorii e-commerce mai mari (care vand sub 10.000 de produse) apeleaza la 4 platforme, iar cei mai mici (sub 500 de produse) folosesc doar 2 canale
- 9 din 10 magazine online integreaza motoarele de cautare in strategia lor de marketing, iar peste 50% isi fac reclama pe retelele de socializare
- la nivel mondial, Google Shopping, Facebook Product Ads si Amazon sunt principalele 3 canale de advertising pentru vanzatorii e-commerce
Leave a reply