Cum urmaresc intentiile userilor de a-si face cont in site?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Hello, lucrez pentru un B2B care activeaza in US si UK. Pana in prezent, vindeam offline, insa acum vrem sa ne concentram eforturile si in zona de online, userul avand posibilitatea sa comande dupa ce isi face un cont, deci apasa butonul de Sign in. HubSpot si Crazy Egg imi spun de cate ori se activeaza butonul, insa nu pot sa urmaresc de ce renunta sa-si faca acel cont sau din ce pagina se hotarasc sa isi faca un cont, butonul fiind parte din meniu. Chiar daca in sine nu tine de ecommerce treaba asta, pot urmari prin enable-ul features-ilor de ecommerce in Google Analytics? Cum sa procedez mai exact? Sper ca am fost destul de clara 😀

Multumesc,
Dana

Deschis 0
Generalitati Organizare magazin online Web analytics advanced Daniela Irina 2 ani 1 raspuns 636 vizualizari 0

raspuns ( 1 )

  1. Buna Dana,

    Nu stiu daca este exact ce vrei tu dar eu, pentru a vedea unde se poticnesc utilizatorii, folosesc un serviciu de Visitor Recordings. Eu il folosesc pe cel de la Hotjar. Sunt mai multe asfel de servicii pe piata si probabil o cautare pe Google ti-ar oferi mai multe rezultate.
    Aceasta abordare functioneaza atunci cand ai putine vizite pe site dar cred ca ar putea functiona si cand ai foarte multi vizitatori zilnic intrucat exista filtre pe care le poti aplica inregistrarilor (landing page, exit page, visited page).

    Sper sa-ti fie de ajutor,
    Cristian

Lasă un răspuns