Instagram mizeaza pe e-commerce, cu „10+ Days of Live Shopping” (1-19 septembrie)
Instagram a mai facut un pas in domeniul comertului online, dand start evenimentului „10+ Days of Live Shopping” pe 1 septembrie, anunta socialmediatoday.com. In cadrul acestui event virtual, diverse vedete ca vor lansa produse noi in aplicatie, in sesiuni de live streaming. „Aducem laolalta moda, frumusetea, muzica si ideea de lifestyle, intr-o maniera unica (…). De pe 1 septembrie, utilizatorii pot participa la evenimente intime, alaturi de Selena Gomez, Kacey Musgraves, Lil Yachty si alti invitati surpriza. Evenimentele le ofera acces la lansari de produse noi, oferte si produse exclusive, doar pe Instagram”, a transmis reteaua sociala.
Evenimentul de live shopping va continua pana pe 19 septembrie, iar utilizatorii Instagram vor putea accesa prezentarile apasand pe noul buton „Live”, din tab-ul Shop. Acest amestec de produse noi, excusivitate si interactiune in timp real cu vedetele va atrage garantat publicul. Si va constitui o noua etapa in evolutia e-commerce a retelei sociale axate pe fotografii cu vino-ncoa’.
Asa arata, de altfel, viitorul pentru toate platformele sociale: acestea vor oferi utilizatorilor optiunea de a face shopping online cu un simplu click pe o imagine/un clip video si vor determina brandurile sa fie din ce in ce mai prezente si mai dependente de aceste aplicatii. YouTube si Pinterest au inclus deja tag-uri in clipuri si poze, iar Facebook testeaza aceeasi idee si vine constant cu noutati la capitolul comert social.
Leave a reply