Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

YouTube si Pinterest vor sa includa tag-uri in clipuri si poze

In octombrie 2020, YouTube a inceput sa lucreze la un nou process care sa permita creatorilor de continut video sa dea tag produselor care apar in clipurile incarcate online (pentru ca acestea sa poata fi cumparate online) – la fel cum poti da produselor din pozele de pe Instagram, de exemplu. Acum, socialmediatoday.com noteaza ca YouTube a mai facut un pas in directia e-commerce-ului, incepand sa testeze tag-urile live, cu un numar limitat de creatori. Noile tag-uri (la care Google lucreaza inca din 2017) vor fi vizibile utilizatorilor din SUA, pe iOS, Android si desktop.

Orientarea spre e-commerce a fost impulsionata de pandemia COVID-19, iar unii analisti spun ca aceasta a fost accelerata cu 5 ani, determinand brand-urile sa calce pedala inovatiilor digitale. Din ce in ce mai multi consumatori vor sa faca shopping prin intermediul clipurilor video – mai ales a celor live, de aceea Facebook, TikTok si Snapchat lucreaza la instrumente e-commerce avansate, pentru a face tot continutul social media „shoppable”, cu link-uri catre toate produsele incluse in imagini sau videoclipuri.

Si Pinterest testeaza, din octombrie 2020 incoace, propriile tag-uri, oferind brand-urilor posibilitatea de a-si vinde produsele in cadrul pin-urilor din aplicatie.

Leave a reply