Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

YouTube si Pinterest vor sa includa tag-uri in clipuri si poze

In octombrie 2020, YouTube a inceput sa lucreze la un nou proces care sa permita creatorilor de continut video sa dea tag produselor care apar in clipurile incarcate online (pentru ca acestea sa poata fi cumparate online) – la fel cum poti da produselor din pozele de pe Instagram, de exemplu. Acum, socialmediatoday.com noteaza ca YouTube a mai facut un pas in directia e-commerce-ului, incepand sa testeze tag-urile live, cu un numar limitat de creatori. Noile tag-uri (la care Google lucreaza inca din 2017) vor fi vizibile utilizatorilor din SUA, pe iOS, Android si desktop.

Orientarea spre e-commerce a fost impulsionata de pandemia COVID-19, iar unii analisti spun ca aceasta a fost accelerata cu 5 ani, determinand brand-urile sa calce pedala inovatiilor digitale. Din ce in ce mai multi consumatori vor sa faca shopping prin intermediul clipurilor video – mai ales a celor live, de aceea Facebook, TikTok si Snapchat lucreaza la instrumente e-commerce avansate, pentru a face tot continutul social media „shoppable”, cu link-uri catre toate produsele incluse in imagini sau videoclipuri.

Si Pinterest testeaza, din octombrie 2020 incoace, propriile tag-uri, oferind brandurilor posibilitatea de a-si vinde produsele in cadrul pin-urilor din aplicatie.

Comentarii ( 2 )

  1. […] Parteneriatul a fost anuntat de catre Google la recentul eveniment I/O Developer si vine la scurt timp dupa o serie de update-uri aduse serviciului Google Shopping (renuntarea la listarile contra cost), motivate de amenintarea pe care o constituie investitiile Amazon in propriul bussiness de advertising. Google promite ca asa-numitul „Shopping Graph” propriu va incepe sa stranga informatii de pe diverse website-uri, din review-uri, clipurile video si datele despre produse obtinute de la branduri si retaileri, pentru a informa cumparatorii online despre locul unde pot gasi ce cauta, cat de bun este produsul in cauza, unde il gasesc la cel mai mic pret, etc. De exemplu, daca te uiti la imagini cu un produs in Google Photos, ti se sugereaza sa cauti acea imagine folosind Google Lens, pentru a gasi un site unde il poti cumpara. In acelasi scop, compania testeaza includerea de tag-uri de produs in clipurile creatorilor de pe YouTube. […]

  2. […] vor determina brandurile sa fie din ce in ce mai prezente si mai dependente de aceste aplicatii. YouTube si Pinterest au inclus deja tag-uri in clipuri si poze, iar Facebook testeaza aceeasi idee si vine constant cu noutati la capitolul comert […]

Leave a reply