Instagram poate creste checkout-urile cu 24% (studiu de caz)
Compania Vanity Planet (care vinde online cosmetice si produse de infrumusetare) a testat efectele adaugarii de fotografii de pe Instagram pe paginile celor mai populare produse proprii, citim pe yotpo.com. Rezultatul testarii de tip A/B? Ratele de conversie au crescut cu 24%!
Site-ul a facut doua versiuni ale paginii de prezentare a periei marca proprie, Spin for Perfect Skin!, produsul lor cel mai celebru (din care au vandut deja peste 500.000 de bucati). Prima versiune (A) era minimalista, avea peste 1.200 de review-uri pozitive (!), iar 6% dintre vizitatorii ei ajungeau la checkout. A doua versiune (B) a fost creata cu ajutorul software-ului de testare Visual Website Optimizer, adaugandu-se in pagina pozele clientelor preluate din Instagram si incarcate de acestea, odata cu review-urile.
Dupa 10 zile de testare si aproape 6.000 de vizitatori analizati, site-ul a observat ca versiunea B era solutia succesului. La checkout au ajuns cu 24% mai multi vizitatori, in total B-ul aducand brand-ului vanzari suplimentare de 8.900 $ in aceasta perioada. Asta deoarece persoanele care au vazut poze reale, cu alte cumparatoare, au altfel incredere in produs si vad in cate feluri poate fi el folosit si cat de multumite sunt alte persoane reale de el.
Leave a reply