Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

5 rezolutii e-commerce pentru noul an

2018 s-a incheiat, deci este timpul sa privesti catre noul an si sa te intrebi „Ce ar trebui sa contina lista de rezolutii pentru 2019 a unui magazin online? Ce schimbari vreau sa aduc afacerii mele e-commerce? Ce tendinte generale din domeniu ar trebui sa iau in calcul?”. Go.channeladvisor.com are cinci sfaturi utile pe aceasta tema:

  1. Vinde pe marketplace-uri. Peste 50% din cautarile online incep pe marketplace-uri, iar procentul este in crestere. In Europa, exista marketplace-uri de succes ca Zalando (Germania) sau Fruugo (Marea Britanie), in Romania cel mai mare este eMAG.ro, iar studiile indica faptul ca listarea pe un marketplace creste vanzarile retailerilor cu pana la 60%/an. Daca in 2018 nu te-ai inregistrat inca pe o astfel de platforma online, 2019 este anul in care asta trebuie sa se schimbe!
  2. Extinde-te transfrontalier. Vinde online si in alte tari, nu doar in Romania, listarea pe un marketplace te poate ajuta si in acest sens. Conform Forrester Research, pana in 2022 comertul online transfrontalier va reprezenta 20% din e-commerce, vanzarile fiind estimate la suma de 630 miliarde $. Ia in calcul vanzarea pe Amazon, eBay sau Fruugo, dupa ce identifici in ce tari e cererea mai mare pentru produse similare cu cele vandute de tine.
  3. Livreaza rapid. La nivel mondial, 54% dintre consumatori se asteapta sa primeasca produsul comandat in 2 zile sau mai putin. Livrarea a doua zi incepe sa devina comuna, iar 55% dintre cumparatorii online spun ca si-ar dori ca retailerii sa ofere livrarea intr-o o ra in marile orase. Amazon Prime si eBay Guaranteed Delivery au ridicat stacheta in privinta livrarii rapide, iar magazinul tau online nu trebuie sa faca exceptie. Regleaza-ti procesele interne de fulfilment, alege o companie de curierat care da putine rateuri si incearca sa iti satisfaci clientii de fiecare data.
  4. Comunica eficient. Investeste in serviciul relatii cu clientii, e esential pentru comunicarea eficienta cu acestia! Fii disponibil cand oamenii iti pun intrebari sau au nemultumiri, raspunde rapid pe site si pe social media, pentru a te asigura ca ii mentii multumiti. Incurajeaza-i sa-ti lase review-uri: 88% dintre consumatori au incredere in review-urile online la fel de mult ca in recomandarile personale, iar 75% spun ca informatiille gasite pe canalele de socializare le influenteaza comportamentul de cumparare si loialitatea de brand.
  5. Fa marketing inteligent. Una dintre cele mai importante arme din arsenalul magazinului tau online este suma cheltuita pe marketing-ul online. In 2019, majoritatea clientilor tai sunt activi pe social media si intra pe magazinul tau virtual de pe smartphone, deci fa-ti reclame dinamice (Dynamic Ads) pe Facebook si Instagram, fii vizibil pe marketplace-uri cu Amazon Sponsored Products si eBay Promoted Listings si foloseste Google Product Listing Ads (PLAs) pentru a face trafic pe site.

Leave a reply