Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marketingul prin infuenceri pe Instagram s-a dublat in 2017

intagram influencers 2017

La nivel mondial, in anul care s-a incheiat, au existat in total peste 1,5 milioane de postari cu hashtag-ul #ad sau #sponsored, facute de pe Instagram, canalul-cheie pentru marketing de acest tip in 2017, conform emarketer.com. Asta reiese dintr-un studiu realizat de platforma de social media marketing si analytics Klear.

Cifra este aproape de doua ori mai mare fata de anul 2016, iar aceste postari sponsorizate si platite de diverse companii au generat in jur de 1 miliarde de like-uri la nivel global in anul care s-a incheiat luna trecuta – adica in jur de 682/postare. Pentru a avea succes, acest tip de influencer marketing se concentreaza pe ajungerea la consumatorii potriviti, in functie de fanii pe Instagram ai unui anumit influencer, deci se axeaza pe segmentarea facuta corect.

Cat despre caracteristicile acestor influenceri de pe Instagram, conform Klear, majoritatea acestora (aproape trei patrimi) sunt tineri de 18 – 34 de ani. 42% dintre ei au 18 – 24 de ani. 84% dintre ei sunt femei – de unde si faptul ca primele doua industrii care angajeaza influenceri sunt cea de imbracaminte si accesorii (un sfert dintre toate aceste postari sponsorizate, in 2017, au fost pentru astfel de produse) si cea de cosmetice si produse de infrumusetare.

Asa cum am scris deja, retailul e transformat clar de influenceri, iar orice afacere trebuie sa fie prezenta pe Instagram, locul unde exista peste 600 de milioane de utilizatori lunari activi, care creeaza zilnic peste 100 de milioane de imagini/clipuri video si dau 4,2 miliarde de like-uri/zi.  eMarketer estimeaza ca, doar in SUA, numarul utilizatorilor acestei retele sociale va atinge 96,3 milioane de persoane in 2018, iar pana in  2021 se va ajunge la 118,1 milioane.

Raspunde la aceasta intrebare