Innobyte a avut o CA cu 40% mai mare, in S1 2021: peste 5 milioane lei
Compania romaneasca de dezvoltare software specializata in e-commerce Innobyte anunta, intr-un comunicat de presa, o crestere cu peste 40% a cifrei de afaceri in primul semestru al anului in curs (de peste 5 milioane de lei) si un EBITDA de 1,2 milioane de lei (cu 23% mai mare decat in perioada similara a anului trecut). Pentru 2021, Innobyte (unul dintre principalii jucatori de pe piata) estimează ca se va apropia de o CA de 10 milioane de lei, iar EBITDA va ajunge la 2,2 milioane de lei.
„Avantul pe care l-a inregistrat online-ul in 2020 se mentine si in 2021, favorizand dezvoltarea industriei e-commerce, iar in primele 6 luni am lucrat la capacitate maxima. Cresterile inregistrate de Innobyte sunt usor peste estimarile initiale, atat datorita unor noi proiecte intrate in portofoliu, cat si a cererilor venite din partea clientilor actuali, iar nevoia operatorilor de magazine online de a gasi un partener de dezvoltare e-commerce persista”, transmite Catalin Bordei (foto, Managing Partner Innobyte).
In primele sase luni ale anului, Innobyte a inregistrat si o crestere a proiectelor de consultanta e-commerce: compania a finalizat deja 2 proiecte de consultanta, iar un al treilea va incepe in toamna. Aceste servicii sunt esentiale in definirea cerintelor de business si a specificatiilor tehnice si preced un proiect online de succes. Conform reprezentantilor companiei, piata locala de e-commerce a ajuns la un nivel mai ridicat de maturitate in ultimii ani, astfel incat proiectele de consultanta sunt din ce in ce mai solicitate de clienti.
Pentru a doua jumatate a anului in curs, Innobyte mizeaza pe proiectele de dezvoltare si mentenanta e-commerce, audit si consultanta pentru magazine online, atat pentru clientii din Romania, cat si pentru cei din Europa. Pentru industria locala de e-commerce, din 2011 incoace, semestrul al doilea al fiecarui an este marcat de Black Friday si provocarile asociate. Pentru Innobyte, aceasta perioada vine cu proiecte ample de sprijinire a activitatii clientilor existenti, noi dezvoltari si optimizari.
„Black Friday este o perioada esentiala pentru activitatea magazinelor online, generand vanzari semnificative in a doua jumatate a anului, iar pregatirea infrastructurii si optimizarea performantelor platformelor necesita pregatiri sustinute. Estimam ca in perioada Black Friday 2021 vom suplimenta resursele umane si tehnice pentru sustinerea partenerilor nostri in acest tip de proiecte”, mentioneaza Catalin Bordei.
Clientii Innobyte sunt jucatori importanti din industriile locale si regionale de tehnologie, retail, servicii, sanatate, domeniul bancar, juridic, turism sau fashion precum: British American Tobacco, Noriel, European Space Agency (ESA), Fashion Days, eMag, PayU, iStyle, Denner Weinshop, F64.
Leave a reply