[infografic] Cum schimba dispozitivele mobile ecommerce-ul?
Conform unui raport, eMarketer, in acest an fata de anul trecut, se estimeaza ca piata de mobile commerce din Statele Unite ale Americii va creste cu 56%, pana la 38,8 miliarde de dolari. Anul trecut aceeasi piata a urcat cu 81% fata de anul anterior, ajungand la 24,8 miliarde de dolari. Pana in 2017, se asteapta ca piata de mobile commerce din SUA sa ajunga la 108,56 miliarde de dolari.
Potrivit aceluiasi raport, in acest an, numarul de clienti din mobile commerce va urca cu 51,5%, fata de anul trecut, pana la circa 79,4 de milioane de persoane. In 2017, se apreciaza ca numarul de mobile cumparatori va ajunge la 138,8 de milioane.
Smartphone-urile nu sunt doar o noua platforma de pe care oamenii pot achizitiona, ci modifica modul in care oamenii cumpara. De exemplu, 90% dintre proprietarii unui smartphone il folosesc pentru activitati de pre-cumparare, precum cautarea locatiilor magazinelor si cautarea celor mai bune oferte, conform unui studiu al Google Shopper Marketing Agency Council.
84% dintre proprietarii de smartphone-uri si le folosesc in timp de sunt in magazinele de traditionale (offline, retail clasic), pentru a cauta informatii pe motoarele de cautare sau pentru a verifica site-urile respectivelor magazine.
Tabletele joaca un rol si mai mare ca noua platforma de cumparare. Cumparaturile facute prin intermediul acestora vor ajunge la 65% dintre achizitiile facute prin intermediul dispozitivelor mobile. Potrivit aceluiasi raport emarketer, pana in 2017, cota tabletelor pe piata de e-commerce se asteapta sa ajunga la 71,5%.
Cumparatorii din SUA care folosesc dispozitivele mobile pentru cumparaturi online achizitioneaza mai mult, ca valoare medie a comenzii (relativ la comanda medie a unui user de e-commerce ce foloseste un computer):
- cu 50% in cazul produselor de sanatate si de beauty, pana la 45 de milioane de dolari;
- cu 40% in cazul electrocasnicelor, pana la 350 milioane de dolari;
- cu 34% la electronice, reprezentand 215 milioane de dolari;
- cu 25% in cazul produsele de curatenie, pana la 50 de milioane de dolari.
Potrivit Microsoft Tag, de anul viitor, dispozitivele mobile vor fi mai folosite decat desktop-urile pentru a naviga pe internet. Conform unui studiu al AdMedia Partners, publicat la inceputul acestui an, un sfert dintre executivii din media si marketing apeciaza ca dispozitivele mobile sunt forta care produce cea mai radicala schimbare in industriile respective.
Sursa: http://www.ibtimes.com/mobile-devices-are-changing-ecommerce-heres-how-1297265
Leave a reply