[infografic] Cosul de cumparare al unui magazin online, o experienta romaneasca
In urma cu aproximativ 2 luni am descoperit in mod intamplator, o cercetare a cosurilor de cumparare a unor magazine online internationale. Plecand de la aceea cercetare, am creat si eu una si astfel aveam sa aflu unele lucruri care ma interesau in mod deosebit si anume includerea feedbackului clientilor magazinelor in cosul de cumparare.
Cercetare facuta pe 100 de cosuri de cumparare
Am facut comenzi pe 100 de magazine online care sunt inregistrate in programul Trusted si am pus statistica cercetarii intr-un infografic, pentru o digerare usoara 🙂 a informatiei.
Din cercetare am exclus magazinele foarte cunoscute, care cu siguranta apeleaza la experti ecommerce. Cred ca problemele descoperite sunt evidente, de la cosuri cu peste 30 de campuri de selectat/completat, pana la frica implementarii feedbackului clientilor.
Am descoperit/intampinat multe probleme/buguri, dar care nu vor face parte din subiectului acestui mic articol; sa inchei intr-o nota mai optimista, doar 3-4 cosuri de cumparare mi-au facut o impresie pozitiva, destul de putine as zice.
Avand in vedere importanta cosului de cumparare, ar fi bine pentru magazinele online si pentru noi consumatorii, sa vedem o imbunatatire a lor, o prima sursa de informare ar fi o fila din experienta in comert electronic a lui Liviu Taloi.
Ce impresie ti-au facut cosurile de cumparare, te-au nemultumit vreodata?
Daca doresti sa incluzi acest infografic in siteul tau, te rog sa pui un link catre aceasta pagina, multumesc anticipat.
Leave a reply