Gestioneaza retururile online cu UPS Returns Manager
Compania de curierat UPS a lansat in 44 de tari si teritorii – inclusiv Romania – un instrument pentru gestionarea si personalizarea retururilor care poate fi folosit in e-commerce, transmite UPS intr-un comunicat de presa citat de startupcafe.ro. Acesta este denumit UPS Returns Manager, este disponibil pentru retururile de colete domestice si intra-UE si nu necesita integrarea de noi tehnologii in sistemele IT.
UPS Returns Manager permite utilizatorului sa faca retur pentru colete UPS din orice pagina de urmarire a acestora, acesta putand printa eticheta de retur din platforma de urmarire ups.com tracking (web si mobil) si din alertele e-mail. In plus, comerciantii pot sa pre-autorizeze expedierile de retur pentru conturile dorite si au acces la informatii despre afacere si alte date despre motivele returului.
Se estimeaza ca retururile costa intre 10% – 15% din costul marfurilor vandute, iar la nivel global cumparatorii online returneaza produse in valoare de miliarde de euro/an. Potrivit unui studiu realizat de UPS, „Pulse of the Omni-Channel Retailer 2016”, peste 50% dintre comerciantii online considera acceptarea si gestionarea retururilor drept o provocare majora si ca multi cumparatori online verifica termenii politicii de retur inainte de a cumpara ceva pe Internet.
Leave a reply