Marketplace-ul Tesco.com vinde din nou imbracaminte marca F&F
Tesco si-a relansat marketplace-ul in luna iunie, iar acum cel mai mare lant de supermarketuri britanic va lista din nou pe platforma online produse de Fashion marca proprie F&F, informeaza internetretailing.net. Marketplace-ul Tesco.com vinde online alimente si bauturi, produse pentru copii, gradina, de curatenie, de ingrijire personala si de Beauty, decoratiuni interioare, buchete de flori si nu numai.
Tesco Marketplace fusese inchis in 2018, iar la redeschiderea din aceasta vara clientii au fost tentati cu 9.000 de produse din categorii ca jucarii, DIY, decoratiuni pentru casa si accesorii pentru animale de companie. O luna mai tarziu, Tesco anunta un parteneriat cu Marketplacer, companie SaaS care i-a permis extinderea gamei de produse terte.
Brandul F&F a disparut in 2018 din oferta online Tesco, produsele mutandu-se pe website-ul Next, din 2019, pana in ianuarie acest an. Retailerul britanic a pus la dispozitia consumatorilor optiunea de achizitiii pe Internet inca din 1997, cand a lansat serviciul Tesco Direct. Si acum are o cota e-commerce de piata de 34% si 1,2 milioane comenzi digitale saptamanale (in medie). In ultimul an fiscal, a avut cu 10,4% mai multe vanzari e-commerce YoY, care au reprezentat in jur de 13,1% din totalul vanzarilor din Marea Britanie.
Leave a reply