India: online-ul este gata de sezonul festivalurilor, Singles’ Day-ul local
Perioada principalelor festivaluri religioase indiene (Dussehra, Karwa Chauth si Diwali) se apropie, ceea ce inseamna planuri mari si incasari pe masura pentru comerciantii online din tara amintita, scrie thinkwithgoogle.com. Anul trecut, indienii au cheltuit online o suma record in sezonul festivalurilor (4,3 miliarde $, cu 43% mai mult fata de 2017), festivitatile insemand si o crestere de 71% in numarul de cumparatori pe Internet. Dussehra (sau Vijayadashmi) sarbatoreste victoria Binelui (Rama) asupra Raului (Ravana), pe 8 octombrie 2019, Karwa Chauth (17 octombrie 2019) e marcata de femeile maritate printr-un post de o zi, in sanatatea sotilor lor, iar Diwali (27 octombrie 2019) marcheaza intoarcerea lui Rama si a sotiei lui acasa si este unul dintre cele mai anticipate festivaluri anuale indiene.
In 2018, 40% din totalul produselor de imbracaminte si pentru casa, electronicelor si automobilelor s-au vandut in lunile festivaliere, mai noteaza sursa. Anul trecut, indienii au cautat de 5 ori mai des „mehndi design” (o forma de body art indiana) in timpul Karwa Chauth, de 2 ori mai des „kurta pyjama” (un tip de imbracaminte masculina traditionala) in timpul Diwali (cand s-au vandut de 2,9 ori mai multe bijuterii YoY) si de 2 ori mai des „anarkali” (un tip de rochie) in timpul Dussehra.
Amazon India s-a pregatit si el de sezonul festivalurilor, noteaza gadgets.ndtv.com: perioada de reduceri intitulata „Great Indian Festival” va incepe mai devreme pentru membrii Amazon Prime (ca anul trecut) si va oferi preturi mici la electronice, smartphone-uri, carti, console de jocuri si produsele proprii – Echo, Fire TV Stick, Kindle. Detinatorii de carduri de debit/credit State Bank of India vor putea primi o reducere suplimentara de 10% in timpul acestei perioade.
Leave a reply