Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

India: 20 milioane $, investiti in platforma e-commerce alimentara FreshToHome

Start-up-ul indian e-commerce FreshToHome, care vinde legume, carne si peste proaspete in diverse orase din India si Emiratele Arabe Unite, oferind livrare la domiciliu, a primit o injectie de capital in valoare de 20 de milioane $, informeaza site-ul techcrunch.com. Astfel, compania a atins finantari in valoare de 33 de milioane $ (bani obtinuti in trei runde), de la infiintarea de catre Shan Kadavil si Mathew Joseph, in 2015. Cele mai recente investitii vor fi folosite pentru extinderea retelei de fermieri si adaugarea de 200-300 de tone de produse proaspete lunar pe platforma.

FreshToHome isi propune sa uber-izeze fermierii si pescarii indieni: acestia isi liciteaza produsele printr-o aplicatie, acestea sunt ridicate de la ei de cele 100 de camioane, in 40 de puncte de colectare (cate existau in mai 2019), trimise cu trenul/avionul si livrate cumparatorilor, fara adaosuri menite sa prelungeasca durata de viata a produselor. Momentan, compania are in tolba 1.500 de pescari si fermieri, 650.000 de clienti, 14.000 de comenzi/zi, poate livra produsele in aceeasi zi (in minim 2 ore) si a deschis si magazine fizice (in Bangalore si Chennai). FreshToHome proceseaza 20 de tone de alimente proaspete zilnic si, recent, a inceput sa vanda si lapte online.

La ultima runda de finantare, Shan Kadavil povestea ca FreshToHome este cea mai mare platforma e-commerce pentru carne din tara, cu un volum brut al marfurilor in valoare de 1,73 milioane $/luna, vanzari de peste 400.000 kg/luna si un total de 60.000 kg de peste pe marketplace. FreshToHome are vanzari B2C anuale de peste 30 de milioane $, avand cresteri lunare de 30%. Piata alimentara online indiana mai include competitorii Licious, ZappFresh si BigBasket, scria techcrunch.com in mai, segmentul de carne si fructe de mare fiind estimat la o valoare de 50 de milioane $.

Leave a reply