Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Incepe GPeC 2018: totul despre speakeri si Competitia GPeC

GPEC 2018 maiLansata acum 13 ani, cea mai importanta serie de evenimente e-commerce si marketing online din Romania si Europa de Est – GPeC SUMMIT – pregateste editia 2018, care se va desfasura in perioada 29 – 31 mai, la Bucuresti, citim pe comunicatedepresa.ro. „Daca as rezuma evenimentele GPeC in cateva cuvinte, as spune e-commerce si marketing online la 360°, 12 luni pe an – pentru ca ne dedicam tot timpul industriei de e-commerce prin actiuni menite sa contribuie la dezvoltarea magazinelor online si a intregii piete: pe langa Competitia GPeC care se desfasoara timp de 8 luni pe an, urmeaza Scoala de Vara de E-Commerce GPeC, GPeC Trainings, GPeC SUMMIT Noiembrie, Gala Premiilor eCommerce Noiembrie si Cursurile GPeC si DallesGo, care au loc pe tot parcursul anului”, transmite Andrei Radu (CEO & Fondator GPeC).

Prima etapa a GPeC 2018 este inscrierea magazinelor in Competitia GPeC – concurs care ajuta orice magazin online autohton sa aiba un website optimizat din punct de vedere al User Experience, care este jurizat de peste 25 de experti in domeniu (care vor analiza magazinele inscrise tinand cont de peste 200 de criterii legate de variantele desktop si mobile – ca usability, design, customer experience, GDPR, SEO, securitate, mobile, social media, aspecte juridice, e-mail marketing pana la calitatea serviciilor, profesionalismul onorarii comenzilor).

Fiecare magazin inscris in Competitia GPeC 2018 va primi un raport individual si confidential de audit, in urma jurizarii amintite, recomandarile juriului ajutand la repararea punctelor minus. Fiecare va primi si Marca de Incredere Trusted.ro si sistemul de feedback Opinii de Incredere Trusted.ro. In plus, magazinele inscrise in Competitia GPeC vor primi toate resursele necesare, modele de bune practici si pasii care trebuie urmati Pentru a fi in conformitate cu standardele GDPR, potrivit Regulamentului UE 679/2016 care intra in vigoare incepand cu 25 mai 2018. Pe parcursul concursului, site-urile vor fi asistate juridic, pentru conformarea cu GDPR, de catre Bogdan Manolea (Jurist si Co-Fondator Trusted.ro). Inscrierea se face intre 21 martie – 31 mai, iar evaluarea site-urilor incepe pe 11 iunie (si se incheie cu etapa finala de jurizare intre 24 septembrie si 15 octombrie).

Costul tuturor serviciilor primite in schimbul inscrierii in Competitia GPeC este de peste 3.000 €, iar taxa de inscriere porneste de la 299 €+ TVA si ajunge la 559 €+ TVA (preturi valabile in perioada Early-Bird pana pe 11 mai 2018).

La GPeC SUMMIT vor participa, in cele 3 zile de evenimente, cei mai cunoscuti experti internationali din domeniu.Printre primii speakeri anuntati se afla:

  • Peep Laja (Fondator & CEO ConversionXL) – Expertul nr. 1 la nivel international in Optimizarea Conversiilor, potrivit PPC Hero
  • Jeff Bullas – Nr. 1 Content Marketing Influencer la nivel global, potrivit Onalytica
  • Karl Gilis (Co-Fondator AG Consult) – supranumit The Conversion Comedian pentru modul in care imbina continutul premium transmis cu analogii amuzante de viata
  • Aleyda Solis (Fondator Orainti, International SEO Consultant) – inclusa in Topul Forbes „10 Digital Marketing Specialists to Follow”
  • Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association) – unul din Pionierii Marketing-ului Online inca din 1994, autor a 12 carti, ultima lansata in 2017: „Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications”
  • Jeff Sauer (Fondator Jeffalytics) – aflat in Top 25 al celor mai influenti experti PPC la nivel international, specialist recunoscut in Google Analytics si Google AdWords

GPeC SUMMIT mai inseamna:

  • 2 zile de conferinta si expo
  • 1 zi de masterclass-uri (cu doar 50 de locuri fiecare, la pretul de 99 € + TVA, prin Oferta Very Early Bird, valabila pana pe 20 aprilie) si workshop-uri, cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, user experience, conversion optimization, content marketing, social media, SEO, Artificial Intelligence, Google AdWords & Google Analytics, online marketing, mobile, customer satisfaction, logistica si curierat, cifre de piata
  • peste 800 de participanti unici

Cei care isi doresc sa participe la toate cele 3 zile de GPeC SUMMIT, inclusiv la unul din cele doua masterclass-uri, au parte de o oferta de pret speciala de doar 179 €/persoana, daca se inscriu pana pe 20 aprilie 2018. Mai multe detalii, pe gpec.ro/gpec-summit-mai.

Leave a reply