Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Grupul eMAG a avut venituri de 8,93 miliarde de lei, in 2020

Grupul eMAG anunta, intr-un comunicat de presa, ca a incheiat anul 2020 cu venituri de 8,93 miliarde de lei in 2020, dintre care veniturile eMAG in Romania au reprezentat 5,42 miliarde de lei. Operatiunile din Ungaria si Bulgaria au inregistrat o crestere importanta, de 87%, ajungand la 2,1 miliarde de lei. Dante International S.A. (care cuprinde eMAG.ro, FashionDays.ro si realizeaza vanzari pentru eMAG Bulgaria si Ungaria) a inregistrat o cifra de afaceri de 6,72 miliarde de lei, in 2020. Rezultatele confirma o prima etapa de dezvoltare accelerata in e-commerce si reflecta investitiile in tehnologie, infrastructura logistica, dezvoltarea internationala si in eMAG Marketplace.

„Anul 2020 a fost unul complicat, in care, la inceput ne-am adaptat din mers, investind in programe de work from home, dar si in siguranta angajatilor din prima linie. Tot ecosistemul de ecommerce, format din furnizori, comercianti in Marketplace, curieri, tehnologie, cei 7.500 angajati eMAG, a servit foarte bine clientii in momentele grele ale pandemiei. Am ajutat autoritatile in lupta impotriva pandemiei cu materiale sanitare necesare, care nu se gaseau la momentul respectiv, in valoare de 12,5 milioane de lei prin programul «Doneaza pentru linia intai». Nu in ultimul rand, am dezvoltat servicii pentru clienti, adaptate noului context. In continuare vom investi in crestere, cu focus pe dezvoltare internationala si comerciantii din Marketplace, dar si in companii antreprenoriale romanesti care vor sa se dezvolte international”, a transmis Tudor Manea (foto, CEO eMAG).

Odata cu intrarea intr-o noua etapa de dezvoltare, eMAG isi propune sa isi consolideze prezenta in regiune, prin investitii de 3,2 miliarde de lei in urmatorii 3 ani, pentru a deveni un ecosistem regional de tehnologie. Investitiile vor sustine crearea de infrastructura logistica, prin extinderea retelei easybox si printr-un nou centru logistic (pe A1), cu o suprafata 130.000 m2, care permite integrarea a 1.000 de vanzatori in programul Fulfilment by eMAG. Valoarea investitiei in noul hub este de 90 de milioane €.

Pe plan international, in Ungaria (unde tinta este de vanzari de 1 miliard € in urmatorii 4 ani), compania a deschis deja primele showroom-uri si a instalat 160 de unitati easybox. In Bulgaria, eMAG a inaugurat primul showroom si se va concentra in continuare pe dezvoltarea si imbunatatirea serviciilor sale catre clienti.

eMAG Marketplace, unul dintre vectorii de crestere ai companiei, care se inscrie obiectivului de sustinere a antreprenoriatului digital, a ajuns anul trecut la peste 36.000 de IMM-uri care vand in Romania, Bulgaria si Ungaria, cu 80% mai mult fata de anul anterior.

eMAG se afla in plin proces de transformare a operatiunilor sale pentru a reduce emisiile de carbon. In 2020, a neutralizat prin compensare amprenta de carbon a operatiunilor sale, ajungand la un nivel net 0, si s-a angajat sa reduca amprenta de carbon a produselor si serviciilor pe intregul lant de aprovizionare la zero in urmatorii 10 ani.

Grupul eMAG are in portofoliu brandul eMAG, retailerul online de moda Fashion Days, magazinul specializat in produse IT si electronice PC Garage, compania de curierat rapid, local, national si international Sameday Delivery, atelierul de reparatii Depanero, agentia de marketing online Conversion Marketing, platforma tazz by eMAG (livrari la domiciliu de mancare si alte produse necesare casei) si compania de software Zitec.

Leave a reply