Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

10 ani de eMAG Marketplace, in cifre

2020 a fost al zecelea an de activitate a platformei eMAG Marketplace, an in care aceasta a crescut cu 80% si a ajuns la peste 36.000 de selleri (care vand in Romania, Bulgaria si Ungaria) si 8 milioane de produse listate. Volumul vanzarilor realizate de vanzatorii romani din marketplace a crescut cu peste 90% YoY, ajungand la 25 de milioane de produse. De asemenea, 61% dintre selleri au realizat o cifra de afaceri in crestere cu 50% fata de 2019. 60% dintre produsele vandute pe eMAG provin din Marketplace.

Datele au fost transmise de eMAG intr-un comunicat de presa si au fost prezentate pe 26 iunie, in cadrul celui mai mare eveniment de ecommerce din regiune (eMAG Sellers’ Day), care a reunit online peste 3.000 de selleri din 25 de industrii, cu o cifra de afaceri cumulata de 8,5 miliarde €. La evenimentul Sellers’ Day, eMAG a premiat cei mai performanti parteneri cu premii totale de 227.000 €:

  • Activitate exemplara (calitate buna a descrierilor, livrare la timp, feedback bun de la clienti): Grup DZC
  • Extindere de gama: Prichindel
  • Livrare in 24h: Susino Romania
  • Premiul special Campionul Genius: ParfumuRo
  • Stocuri optimizate: Ataline Prosistem
  • Crestere accelerata: Narpo-Consult
  • Deschide Romania: Mastel Com
  • Curiozitate si implicare: Eurotrading Expert

Comertul online va inregistra cresteri semnificative in continuare, odata cu evolutia accelerata a economiei digitale si, pentru a sustine dezvoltarea ecosistemului in acest context, eMAG va investi – in urmatorii 3 ani – 251 de milioane de lei in dezvoltarea antreprenorialului digital, prin intermediul platformei Marketplace.

„Am investit constant in dezvoltarea eMAG Marketplace pentru a crea un hub al IMM-urilor romanesti. In urmatorii 10 ani, obiectivul nostru este sa exportam in regiune know-how-ul si tehnologia dezvoltate in Romania si ne dorim sa fim prezenti pe toate pietele din Europa Centrala si de Est”, a declarat Tudor Manea (foto, CEO eMAG).

„In primii 10 ani de eMAG Marketplace ne-am concentrat pe dezvoltarea tehnologiei, a echipei si infrastructurii care permite sa oferim functionalitati extinse pentru cresterea afacerii si integrarea rapida. In prezent, ni se alatura trei selleri noi in fiecare ora. De acum, intram intr-o noua etapa de dezvoltare accelerata care vizeaza extinderea internationala. Astfel, vom putea sustine si mai mult antreprenorii locali care doresc sa isi extinda business-ul la nivel international,” a declarat Florin Filote (foto, Vicepresedinte eMAG).

Acest progres se datoreaza atat cresterii ecommerce pe plan local, cat si instrumentelor de analiza si optimizare a afacerii pe care le au la dispozitie sellerii. De exemplu, de la lansarea asistentului virtual de business, sellerii si-au crescut vanzarile cu 55% (in medie), urmand recomandarile privind optimizarea stocurilor, iar indicatorul seller rating a contribuit la cresterea cu 155% a ratei de conversie pentru vanzatorii care au primit peste 4 stele de la clienti. Mai mult, cei care au urmat recomandarile de imbunatatire a documentatiei produselor au obtinut cu 30% mai multe vizite in platforma, in vreme ce vanzarile au crescut, in medie, cu 24% pentru cei care utilizeaza eMAG Ads.

Pana la finalul acestui an, vanzatorii din Marketplace vor avea la dispozitie instrumente noi, care ii vor ajuta sa isi dezvolte si mai mult business-ul online, dar si canale noi de comunicare. In acest sens, in curand va fi lansat un sistem nou pentru masurarea indicatorilor de sanatate a contului, care evalueaza activitatea in platforma, cu accent pe actiunile de preventie. De asemenea, din luna iulie va fi simplificat fluxul de listare a noilor produse, ceea ce le va permite sellerilor sa isi extinda cu usurinta oferta din platforma.

In luna septembrie este programata lansarea aplicatiei de mobil eMAG Marketplace, instrument care le va permite sa monitorizeze activitatea din platforma oricand si de oriunde. Tot anul acesta, partenerii care vor sa isi extinda business-ul pe plan international vor putea fi integrati intr-un program nou, menit sa simplifice procesul de listare in eMAG Ungaria.

Leave a reply