Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

GPeC: numarul cumparatorilor online romani a crescut cu 8% YoY, in 2020

Numarul cumparatorilor online autohtoni a crescut cu 8% in 2020 fata de 2019, iar numarul persoanelor care platesc online cu cardul a crescut cu 14% YoY, reiese dintr-un studiu GpeC (realizat de iSense Solutions). Acesta va fi prezentat pe larg la GPeC SUMMIT Online (2-3 noiembrie), de catre Andrei Canda (Managing Partner iSense Solutions). Comunicatul de presa care anunta rezultatele cercetarii mai noteaza ca sectorul e-commerce din Romania va atinge 5,5 miliarde € in 2020, cresterea fiind de 30% YoY (conform datelor ARMO). Printre concluziile interesante ale studiului se numara si faptul ca 71% dintre cei care cumpara online prefera sa plateasca un pret mai mare pentru produse, daca serviciile pe care le ofera magazinul virtual sunt superioare (de exemplu, livrare rapida ori servicii post-vanzare calitative).

In cadrul aceleiasi conferintei, Iulian Stanciu (CEO eMAG) va vorbi despre evolutia comertului online in timpul pandemiei, dar si despre verticalele in crestere, schimbarile comportamentului de consum si alte tendinte pe piata e-commerce, intr-un dialog cu Andrei Radu (CEO GPeC), deschis intrebarilor participantilor.

Editia aniversara de 15 ani a GPeC – cel mai important eveniment de e-commerce & marketing digital din Romania – va avea loc exclusiv online, cu participarea a 7 speakeri internationali si peste 25 de speakeri si traineri romani („cel mai bun line-up din istoria GPeC din cei 15 ani”, potrivit organizatorilor). Astfel, pe scena virtuala vor urca Dan Ariely, Andy Crestodina, Talia Wolf, Els Aerts, Karl Gilis, Nancy Harhut, Wil Reynolds si Rand Fishkin, dar si Iulian Stanciu (eMAG), Felix Patrascanu (FAN Courier), Raluca Radu (ANSWEAR & MTH Digital), Cristi Movila (VTEX), Ioana Acsinia (Orange), Sebastian Cosmor (Retargeting.biz), Bogdan Colceriu (Frisbo), Florin Filote (eMAG Marketplace), Dorin Boerescu (2Performant), Valentin Radu (Omniconvert), Roxana Hurducas (Consultant Marketing), Florin Toma (DHL), Anabela Luca (adLemonade), Cosmin Daraban (Gomag), Horia Neagu (Napoleon Digital), Cristian Ignat (Canopy), Andrei Canda (iSense Solutions), Mihai Vinatoru (DWF), Monica Cadogan (Vivre), Alexandru Negrea (Social Smarts), Alexandra Tudor (Canopy), Dragos Smeu (Mavericks), Liviu Taloi (ECOMpedia), Catalin Macovei (MOLOSO), Eugen Potlog (UX Studio), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro) si Andrei Radu (GPeC).

„Cred, sincer, ca toti cei care doresc sa aiba un magazin online cu reale sanse de succes, precum si cei interesati de marketing online si de a se dezvolta profesional in acest domeniu, nu ar trebui sa rateze GPeC SUMMIT, mai ales ca totul are loc exclusiv online si este, deci, mai accesibil decat oricand”, transmite Andrei Radu (foto).

Agenda evenimentului pe zile si pe ore este disponibila aici. Inscrierile se pot face pe site-ul organizatorilor, aici.

Leave a reply