Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

GPeC SUMMIT Online: ultimele zile de inscrieri Early Bird, cu discount!

Pe 23 octombrie expira oferta Early Bird (disponibila aici), care vine la pachet cu discount-uri de 40-70 € pentru inscrierea la GPeC SUMMIT Online. Cu o traditie de 15 ani, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de e-commerce si marketing digital din Romania: anul acesta, se va desfasura exclusiv online, pe 2-3 noiembrie.

Cum decurg cele doua zile de GPeC SUMMIT Online (2-3 noiembrie):

2 NOIEMBRIE:

  • Conferinta GPeC (accesibila gratuit), in cadrul careia vor fi abordate subiecte de maxim interes pentru magazinele online, antreprenorii care doresc sa porneasca un business online si cei care activeaza in marketing-ul digital
  • cursurile intensive de e-commerce & marketing digital, care se desfasoara in paralel cu Conferinta GPeC (15 cursuri a 90 minute fiecare, axate pe cele mai importante subiecte pentru a avea un magazin online de succes):
    – Strategia de marketing si comunicare in Social Media (Alexandru Negrea, Fondator Social Smarts)
    – Facebook & Google Ads – From Zero to Hero (Sebastian Cosmor, Head of Marketing & Partnerships Retargeting BIZ)
    – SEO pentru magazine online: 10 lucruri pe care le poti face imediat, pentru o mai buna vizibilitate pe Google (Mihai Vinatoru, Managing Partner DWF)
    – Google Analytics pentru e-commerce (Eugen Potlog, Fondator UX Studio)
    – eMAG Seller Academy – Tips & Tricks pentru a vinde calitativ pe eMAG Marketplace (Florin Filote, Vice-presedinte Sales – Marketplace/Home-DIY-Auto/Corporate pentru Romania, Bulgaria & Ungaria, eMAG)
    – Cum sa faci o campanie de Google Shopping performanta (Catalin Macovei, Co- Fondator MOLOSO)
    – Google Ads Search – Machines or Humans? Cine castiga? (Dragos Smeu, General Manager Mavericks)
    – Cele mai comune 3 riscuri GDPR pentru un business online (Bogdan Manolea, Co- Fondator TRUSTED.ro)
    – Google Display Ads: bune practici pentru o eficienta crescuta (Anabela Luca, Managing Director adLemonade)
    – Cum sa profiti de uberizarea marketingului. Curs practic de marketing afiliat (Dorin Boerescu, CEO 2 Performant)
    – YouTube, un canal subestimat care te ajuta sa vinzi mai mult (Alexandra Tudor, PPC Architect Canopyst)
    – 10 secrete de UX/UI pentru simplificarea procesului de comanda (checkout) intr-un magazin online (Liviu Taloi, Fondator ECOMpedia)
    – Strategii de crestere pentru un business online (Cosmin Daraban, CEO Gomag)
    – 30 Tips & Tricks pentru campanii performante de Facebook Ads (Raluca Radu, Fondator MTH Digital)
    – Branding de la A la Z (Roxana Hurducas, Marcomm Auditor & Consultant)
  • Gala Premiilor eCommerce, in cadrul careia sunt desemnate premiile magazinelor online inscrise in Competitia GPeC 2020 si sunt rasplatite cele mai importante companii din domeniu

3 NOIEMBRIE:

Pe scena virtuala vor urca 8 speakeri internationali de exceptie (unii dintre cei mai buni specialisti din intreaga lume):

  • Dan Ariely – prezent in topul Bloomberg al celor mai influenti 50 de ganditori contemporani, profesor universitar in Psihologie si Economie Comportamentala la Duke University, cercetator stiintific, speaker si autor al bestseller-urilor „Irationally Yours, Predictably Irrational, the Upside of Irrationality” si „The (Honest) Truth about Dishonesty”
  • Andy Crestodina – prezent in „Top 10 Online Marketing Experts to Watch” („Forbes”), expert in Content Marketing si SEO, autor al cartii „Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing”
  • Talia Wolf – unul din cei mai influenti experti in Optimizarea Conversiilor (CRO), la nivel mondial
  • Els Aerts – expert in User Research si User Experience, cu peste 3.500 de teste UX la activ
  • Karl Gilis – prezent in top 3 cei mai buni experti din lume in User Experience si Optimizarea Conversiilor
  • Nancy Harhut – specialista in Behavioral Marketing, inclusa in „Top 50 cei mai buni specialisti internationali in E-Mail Marketing”
  • Wil Reynolds – expert in SEO, PPC si Analytics, fondatorul Seer Interactive
  • Rand Fishkin – expert in SEO si Marketing Online, co-fondator SparkToro si autor al cartii „Lost and Founder: A Painfully Honest Field Guide to the Startup World”

Agenda evenimentului pe zile si pe ore este disponibila aici.

„Sarbatorim 15 ani de GPeC cu cel mai bun lineup de pana acum: peste 30 de speakeri si traineri internationali si romani si peste 38 de ore de continut practic dedicat antreprenorilor, magazinelor online si tuturor celor interesati de a se dezvolta in e-commerce si digital marketing. Cred sincer ca toti cei care doresc sa aiba un magazin online cu reale sanse de succes, precum si cei interesati de marketing online si de a se dezvolta profesional in acest domeniu, nu ar trebui sa rateze GPeC SUMMIT, mai ales ca totul are loc exclusiv online si este, deci, mai accesibil decat oricand”, transmite Andrei Radu (foto, CEO & Fondator GPeC).

Oferta Early Bird de inscriere la GPeC SUMMIT Online este valabila pana pe 23 octombrie (ora 23:59) si aduce discount-uri semnificative din pretul biletelor, astfel:

  • pachet conferinta + gala + cursuri 2 noiembrie: 149 89 € + TVA/persoana
  • pachet speakeri internationali 3 noiembrie: 149 109 € + TVA/persoana
  • pachet 2-day-pass (acces la ambele zile de eveniment): 189 119 € + TVA/persoana

Din 24 octombrie, preturile cresc cu sume cuprinse intre 40 si 70 €, in functie de tipul de bilet din cele de mai sus.

Comentariu ( 1 )

  1. […] YoY, reiese dintr-un studiu GpeC (realizat de iSense Solutions). Acesta va fi prezentat pe larg la GPeC SUMMIT Online (2-3 noiembrie), de catre Andrei Canda (Managing Partner iSense Solutions). Comunicatul de presa […]

Leave a reply