Google marketing: strategia in 3 pasi in care este abordat SEO, intern
Cand spui SEO, spui o strategie importanta de crestere organica a unui site, iar asta inseamna urmarirea celor mai noi tendinte legate de Google Search si adaptarea continutului la ele. Motorul de cautare Google detine peste 7.000 de site-uri si face si el asta: thinkwithgoogle.com scrie ca cele peste 200 de modificari care sunt facute zilnic acestor site-uri care apartin companiei Google (de care se ocupa sute de echipe de marketing din intreaga lume) pot afecta SEO-ul, compania utilizand o strategie flexibila, in 3 pasi, care poate fi aplicata oricarui site, pentru a obtine rezultate si a se adapta rapid modificarilor facute in Google Search.
- Pentru rezultate SEO macro, incepe la scara mica. Concentreaza-te pe schimbari mici ale SEO-ului site-ului tau, care pot produce rezultate notabile, pe termen lung. De exemplu, traficul organic al site-ul de marketing Google My Business (google.com/business) a crescut aproape de 2 ori, dupa ce echipa Google a implementat cateva schimbari, ca implementarea URL-urilor canonice (daca ai versiune de mobile a site-ului/pagini diferite cu un continut similar, Google trebuie sa stie care URL e canonic, pentru a nu face el alegerea la intamplare), updatare HML sitemap cu Hreflang Tags (HML sitemaps arata motorului de cautare cum e organizat continutul site-ului tau) si imbunatatirea Metadata (Metadata ofera utilizatorilor detalii despre continutul site-ului tau, in pagina cu rezultate cautarii pe Google). Poti verifica ce poti imbunatati la site-ul tau pentru o indexare mai buna cu ajutorul noului Search Console.
- Accepta schimbarile. Peste 50% din traficul site-urilorvine de pe mobile, iar Google Search s-a adaptat acestei schimbari, lansand AMP si Progressive Web Apps. Anul trecut, compania a reparat erorile din Google Search Console, implementand structured data si adaugand AMP la site-ul Think with Google (dupa corectarea unei erori AMP comune care aparea in mai multe URL-uri, impressions-urile au crescut cu 200%). In plus, imbunatatirea continutului per ansamblu a determinat Google sa puna mai des Think with Google in Featured Snippets, aducand un plus de alte 1.000 impressions/zi.
- Consolideaza ce poti. Continutul duplicat nu te ajuta sa incurajezi cresterea organica. Google a creat mai multe site-uri de marketing pentru Google Retail, cu un continut similar pentru clienti diferiti sau regiuni geografice diferite, dar un audit recent a descoperit ca nu a fost o idee buna. Prin urmare, cele 6 site-uri au fost curatate, consolidate si unificate intr-un singur site, care si-a dublat rata click-through CTA si caruia i-a crescut traficul organic cu 64%.
Leave a reply