Cumparam mai des bunuri de larg consum online, gratie conectivitatii
4 miliarde de persoane sunt conectate la Internt si 3,4 miliarde de consumatori (adica 85% din populatia Terrei) intra zilnic online si petrec aici 6,5 ore (in medie), scrie nielsen.com. Impactul conectivitatii digitale asupra noastra inseamna largirea ariei de activitati pe care le avem online. Din punct de vedere al e-commerce-ului, acesta creste anual: se stimeaza ca, in SUA, pana in 2021, pe Internet se vor vinde 17,5% din totalul produselor din retail ale tarii.
Din ce in ce mai multi comercianti vor sa profite de prezenta online constanta a consumatorilor, care cumpara mai ales imbracaminte (61%), vacante/bilete de avion (59%) si carti/muzica (49%) – conform raportului Nielsen, „Connected Commerce: Connectivity is Enabling Lifestyle Evolution”.
Avand in vedere ca online cumparatorilor li se ofera posibilitatea de a compara preturile si disponibilitatea produselor, care apoi li se livreaza rapid si ieftin, acestia sunt deschisi din ce in ce mai mult spre a cumpara si produse de entertainment, pentru casa, bauturi alcoolice si bunuri de larg consum (FMCG) – alimente proaspete si ambalate, produse pentru ingrijirea copiilor. Deschiderea spre FMCG cumparate pe Internet evidentiaza dinamismul peisajului e-commerce si oportunitatile de care pot profita vanzatorii din intreaga lume, in perioada urmatoare, noteaza sursa.
Aceasta categorie de produse va castiga teren, pe masura ce infrastructura si conectivitatea la Internet cresc, pe masura ce metodele de plata sigure si alternative (ca portofelele mobile) se vor extinde pe tot mai multe piete mondiale, cumparatorii vor vor avea parte de experiente de cumparare placute online si economisi timp, gratie livrarii in aceeasi zi, gratuite sau care vine cu beneficii (returnarea banilor pentru comenzi livrate gresit, de exemplu).
Leave a reply