Cei mai importanti 3 factori SEO pentru 2019
Stiti care sunt cei mai importanti factori SEO pentru orice site e-commerce in anul care abia a inceput? Ii descoperiti pe ecommercewiki.org:
- Viteza de incarcare a paginii. Aceasta afecteaza SEO in doua feluri: Google o foloseste pentru a stabili pozitia site-ului tau in rezultatele cautarii, dar si ca filtru cand utilizatorii cauta cuvinte-cheie legate de tine. Deci o viteza ridicata = pozitie mai buna in search + mai multe aparitii in search. Daca apari in rezultate pe prima pagina cand cineva cauta „xyz”, nu inseamna ca Google iti arata site-ul oricui cauta „xyz”, ci ca apari pe prima pagina in functie de ce decide motorul de cautare: daca conexiunea la Internet a unei persoane e inceata, Google arata doar paginile cu cea mai rapida viteza de incarcare. Pentru a determina viteza paginilor proprii, fiti atenti la timpul total de incarcare si TTFB (time to first byte).
- Cuvintele-cheie. Google insista ca noii algoritmi nu mai pun atat de mult accent pe cuvintele-cheie din cadrul site-ului, dar frecventa cu care aceastea apar in paginile proprii afecteaza direct pozitia in search. Cu cat folosesti un termen-cheie mai des si il plasezi unde trebuie (titlul paginii, tag-urile HTML, primele paragrafe), cu atat e mai
- Numarul de click-uri date de utilizator/experienta utilizatorului (UX). Google vrea sa ofere cea mai buna experienta posibila, deci optimizarea ratei proprii de conversie e cel mai important factor SEO cand vine vorba despre pastrarea pozitiei in Google search (cu cat motorul de cautare vede ca oamenii au gasit pe site-ul tau ce cautau, cu atat te va afisa mai sus si va incerca sa te includa in rezultatele cat mai multor cautari). Ofera clientilor preturi competitive, un site usor de navigat, metode de plata usoare si ii vei transforma in clienti, convingand totodata Google ca meriti sa ramai pe primele locuri in search.
5 alte descoperiri recente:
- Cuvintele-cheie meta. Scapa de ele, iti scad pozitia in search!
- Descrierea meta. Includerea cuvintelor-cheie in descrierea meta imbunatateste ranking-ul in search.
- Clipurile video embedd-uite. Clipurile de pe YouTube incluse in continutul paginii nu ajuta la cresterea pozitionarii in cautarile Google. Dimpotriva, o pot scadea, pentru ca tind sa scada viteza de incarcare a paginii.
- Retelele sociale. Conturile social media asociate site-ului de comert online propriu sunt o miscare excelenta din punct de vedere SEO.
- Numarul de telefon. Google te plaseaza mai sus in rezultate daca ai un numar de telefon cu tarif normal asociat site-ului.
Leave a reply