Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Google marketing: strategia in 3 pasi in care este abordat SEO, intern

Cand spui SEO, spui o strategie importanta de crestere organica a unui site, iar asta inseamna urmarirea celor mai noi tendinte legate de Google Search si adaptarea continutului la ele. Motorul de cautare Google detine peste 7.000 de site-uri si face si el asta: thinkwithgoogle.com scrie ca cele peste 200 de modificari care sunt facute zilnic acestor site-uri care apartin companiei Google (de care se ocupa sute de echipe de marketing din intreaga lume) pot afecta SEO-ul, compania utilizand o strategie flexibila, in 3 pasi, care poate fi aplicata oricarui site, pentru a obtine rezultate si a se adapta rapid modificarilor facute in Google Search.

  1. Pentru rezultate SEO macro, incepe la scara mica. Concentreaza-te pe schimbari mici ale SEO-ului site-ului tau, care pot produce rezultate notabile, pe termen lung. De exemplu, traficul organic al site-ul de marketing Google My Business (google.com/business) a crescut aproape de 2 ori, dupa ce echipa Google a implementat cateva schimbari, ca implementarea URL-urilor canonice (daca ai versiune de mobile a site-ului/pagini diferite cu un continut similar, Google trebuie sa stie care URL e canonic, pentru a nu face el alegerea la intamplare), updatare HML sitemap cu Hreflang Tags (HML sitemaps arata motorului de cautare cum e organizat continutul site-ului tau) si imbunatatirea Metadata (Metadata ofera utilizatorilor detalii despre continutul site-ului tau, in pagina cu rezultate cautarii pe Google). Poti verifica ce poti imbunatati la site-ul tau pentru o indexare mai buna cu ajutorul noului Search Console.
  2. Accepta schimbarile. Peste 50% din traficul site-urilorvine de pe mobile, iar Google Search s-a adaptat acestei schimbari, lansand AMP si Progressive Web Apps. Anul trecut, compania a reparat erorile din Google Search Console, implementand structured data si adaugand AMP la site-ul Think with Google (dupa corectarea unei erori AMP comune care aparea in mai multe URL-uri, impressions-urile au crescut cu 200%). In plus, imbunatatirea continutului per ansamblu a determinat Google sa puna mai des Think with Google in Featured Snippets, aducand un plus de alte 1.000 impressions/zi.
  3. Consolideaza ce poti. Continutul duplicat nu te ajuta sa incurajezi cresterea organica. Google a creat mai multe site-uri de marketing pentru Google Retail, cu un continut similar pentru clienti diferiti sau regiuni geografice diferite, dar un audit recent a descoperit ca nu a fost o idee buna. Prin urmare, cele 6 site-uri au fost curatate, consolidate si unificate intr-un singur site, care si-a dublat rata click-through CTA si caruia i-a crescut traficul organic cu 64%.

Leave a reply