Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Google introduce instrumente noi, legate de preturi, in Search


Cel mai mare si mai important motor de cautare din lume are planuri mari, pentru vara asta, anunta retailbrew.com. Pentru ca a observat ca vara a devenit o perioada in care consumatorii cauta oferte si fac achizitii online, Google a lansat instrumente noi care sa ii ajute sa compare preturile si sa gaseasca cele mai mari reduceri.

Sean Scott (VP si GM Consumer Shopping, Google) a scris intr-o postare de blog ca vara a devenit un sezon de cumparaturi important si ca, in utimii ani, la mijloc de iulie termenul „reduceri” este cautat mai des ca „vacanta”, pe Google. Intr-un sondaj efectuat de motorul de cautare, 44% dintre respondenti au spus ca perioadele de reduceri ii determina sa faca mai mult shopping si 68% dintre ei compara des/intotdeauna preturile, inainte de a cumpara ceva pe Internet.

Noutatile legate de Google Search includ:

  • un „carusel cu reduceri” care include principalel promotii din ultimele 24 de ore
  • optiunea de a vedea „preturile pentru membri” la produsele gasite online, in cazul magazinelor care ofera astfel de programe de loialitate (ca Best Buy sau Petco)
  • un instrument de analiza a intervalului de preturi pe care le-a avut un produs, in ultimele 90 de zile
  • o alerta care avertizeaza utilizatorii cand un anumit produs este la reduceri

„A vedea ca un produs este la reducere poate fi un motiv suficient pentru ca unii oameni sa-l adauge in cosul lor de cumparaturi. Dar cum poti fi sigur ca ai descoperit cu adevarat o promotie reala? 73% dintre cumparatori spun ca ar fi mai dispusi sa cumpere ceva daca ar putea vedea daca pretul produsului este crescut, tipic sau scazut”, a explicat Scott.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply