Google introduce instrumente noi, legate de preturi, in Search
Cel mai mare si mai important motor de cautare din lume are planuri mari, pentru vara asta, anunta retailbrew.com. Pentru ca a observat ca vara a devenit o perioada in care consumatorii cauta oferte si fac achizitii online, Google a lansat instrumente noi care sa ii ajute sa compare preturile si sa gaseasca cele mai mari reduceri.
Sean Scott (VP si GM Consumer Shopping, Google) a scris intr-o postare de blog ca vara a devenit un sezon de cumparaturi important si ca, in utimii ani, la mijloc de iulie termenul „reduceri” este cautat mai des ca „vacanta”, pe Google. Intr-un sondaj efectuat de motorul de cautare, 44% dintre respondenti au spus ca perioadele de reduceri ii determina sa faca mai mult shopping si 68% dintre ei compara des/intotdeauna preturile, inainte de a cumpara ceva pe Internet.
Noutatile legate de Google Search includ:
- un „carusel cu reduceri” care include principalel promotii din ultimele 24 de ore
- optiunea de a vedea „preturile pentru membri” la produsele gasite online, in cazul magazinelor care ofera astfel de programe de loialitate (ca Best Buy sau Petco)
- un instrument de analiza a intervalului de preturi pe care le-a avut un produs, in ultimele 90 de zile
- o alerta care avertizeaza utilizatorii cand un anumit produs este la reduceri
„A vedea ca un produs este la reducere poate fi un motiv suficient pentru ca unii oameni sa-l adauge in cosul lor de cumparaturi. Dar cum poti fi sigur ca ai descoperit cu adevarat o promotie reala? 73% dintre cumparatori spun ca ar fi mai dispusi sa cumpere ceva daca ar putea vedea daca pretul produsului este crescut, tipic sau scazut”, a explicat Scott.
Leave a reply