GoLED isi cauta un Marketing Manager

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

GoLED a ajuns la punctul in care departamentul de marketing are nevoie de o persoana dedicata activitatii. Astfel,

Daca indeplinesti conditii cum ar fi:

  • Studii medii/superioare finalizate
  • Permis conducere Categora B (optional)
  • Experienta pe o pozitie similara, minim 1 ani.
  • Cunostinte de Google Adwords, Google Analist, SEO, Microsoft Office, in special Excel (avansat rerezinta
  • avantaj) , Corel Draw, Adobe Photoshop, Ilustrator, etc.
  • Excelente abilitati de comunicare.
  • Persoana creativa si cu initiative.

Iar cu suportul dedicat, vei dori sa ne ajuti, realizand urmatoarele:

  • Analizeaza, propune si implementeaza oportunitatile de dezvoltare a site-ului.
  • Colaboreaza cu toate departamentele companiei.
  • Promovarea imaginii site-ului prin redactarea textelor si alegerea imaginilor pentru bannere, brandinguri, newslettere, advertoriale pe site-urile colaboratoare.
  • Redactarea newslettere catre abonatii proprii.
  • Promovarea magazinului online prin: organizari evenimente, concursuri, promovare pe retelele de socializare.
  • Administrarea magazinului online, respectiv coordonarea, verificarea proceselor si fluxurilor de comenzi.
  • Optimizarea SEO
  • Management portofoliu produse online, respectiv editare fotografie, atrbute, descrieri si continut
  • Crearea de continut media, fotografii, articole descriptive, ghiduri, videouri prezentare produs.
  • Afilierea si procese de afiliere.
  • Social Media management (Facebook,Instagram, Pinterest, Google , Youtube, Twitter ).
  • Implementarea modulelor specifice si de promovare .
  • Servicii de marketing online – newsletter – campanie adwords.
  • Administrarea bazelor de date interne, back-up, etc.
  • Supravegherea si automatizarea proceselor (ex. NIR, AWB, Comanda Furnizor)
  • Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor.
  • Cunoasterea foarte buna a produselor si serviciilor companiei.
  • Preluare si gestionare comenzi online.

In functie de cat de mult ne-ai ajuta cu cele de mai sus, iti putem oferi:

Flexibilitate direct proportionala cu gradul de eficienta
Salariu fix dar daca aportul personal impune bonusurile sau oportunitatile de venituri nu te vor evita. Legal, desigur.
Posibilitatea de dezvoltare intraprenoriat.

Adresa: Bd. Energeticienilor Nr 9E Bl M1 Cam 1003, Sector 3 Bucuresti
Telefon:+4 0726  191027  +4 0721  86 33 77
Email: contact@goled.ro

Deschis 0
Anunturi / Oferte Business pschintee 7 ani 6 raspuns 1278 vizualizari 0

Răspunsuri ( 6 )

    0
    2017-02-18T19:57:59+02:00

    Sa înțeleg că asta e fisa postului unui Marketing Manager? De ce se mai numește Manager?

  1. Florin, propuneri? Sfaturi? Multumesc,

    0
    2017-02-20T13:16:03+02:00

    Avand in vedere cerintele eu disting 4 joburi:
    1. content writer
    2. persoana de PR
    3. vanzator din Call Center
    4. persoana de IT (programare, administrare site)

    Un antrepenor cu o afacere de acest gen, proaspat iesita pe piata, ar putea face cele 4 joburi singur, DOAR la inceput. Nu ar mai avea timp liber dar avea mai multe de castigat:
    1. ar intelege fiecare post cum functioneaza, cata importanta are, care-i sunt limitele si cata incarcare creeaza pe angajat
    2. ar acumula cunostinte din 4 departamente (cele mai importante) care apoi il vor ajuta sa stie ce sa ceara fiecarui departament:
    – va invata sa scrie text de calitate cu caracteristici SEO si sa puna imagini de calitate la produse fara a neglija SEO
    – va invata cum sa se promoveze in social media
    – cum sa interpreteze statisticile din GA si Google Search Console si cum trebuie sa le foloseasca pentru a imbunatati afacerea
    – cum sa faca o campanie Ad prin email, Adwords, Facebook si cum poti astfel sa castigi clienti noi sau dintr-o mica neatentie/nepricepere sa pierzi buget
    – cum sa faca diverse modificari in wordpress si woocomerce
    – cum sa vorbeasca cu clientii telefonic/email/chat si sa aiba timp sa factureze, sa creeze AWB si sa coleteze. In pauzele dintre comenzi va trebui sa invete cat mai bine produsele pentru a sti in orice moment sa convertesti chiar daca produsul nu este in stoc sau nu-l mai aduci.
    – si multe altele
    3. ar afla ca nu iese nimic de calitate cand 1 singura persoana „alearga” intre cele 4 activitati diferite chiar daca functia persoanei se numeste Marketing Manager
    4. ar afla ca nu va putea sta doar in vacante daca vrea ca afacerea sa-i mearga si sa o dezvolte, si asta privind doar prin prisma concurentei de pe aceasta nisa

    Cred ca dupa o experiente de cateva luni si minim 15-20 comenzi pe zi vei regandi atributiile Marketing Managerului dar si a modului de organizare si functionare.

    Succes!

    0
    2017-02-20T14:41:58+02:00

    Seful departamentului de marketing, zic asa pentru ca atata engleza vad ca omoara fisa postului, se ocupa, pe scurt, de conducerea departamentului de marketing care este format din oameni nu sarcini.
    El administreaza, nu face SEO, el nu preia comenzile telefonice ci anailzeaza etc.

  2. aligaby – perfect de acord, multumesc de ganduri.

    0
    2017-02-20T23:02:55+02:00

    Salut, o persoana nu are cum sa realizeze cu succes toate acele cerințe ale postului, este nevoie de minim 3 oameni pentru asta, recomand cu prietenie celui care a pus acest anunț sa meargă la câteva cursuri de marketing, adwords, design web, seo, pentru a putea realiza ce însemna aceste atribuții, cât timp și cum trebuie făcute la un nivel mediu. Asta doar ca sa aibă habar ce și cum trebuie făcut, pentru ca discuțiile cu persoanele angajate sa aibă sens. Eu așa am facut și fac asta continuu. Succes

Lasă un răspuns lui aligaby

Browse