GLAMI si Stileo au o noua identitate vizuala
GLAMI Group anunta – intr-un comunicat de presa – ca, in urma unui proces care s-a finalizat in aprilie 2023, a facut un rebranding platformelor GLAMI si Stileo (pe care a cumparat-o in vara lui 2022). Noile sigle reflecta noua viziune, aspiratiile si promisiunile facute publicul-tinta, cu focus pe diversitate si personalizare. Stilul vizual actualizat este compus dintr-un logo cu elemente si culori de brand noi, principalul simbol fiind un asterisc violet electric. Alegerea a fost inspirata din diferentiatorul GLAMI (toate piesele de moda intr-un singur loc), iar simbolul prezinta GLAMI ca punct de intersectie a modei si tehnologiei si locul unde se intalnesc magazinele online si clientii.
„Ne propunem sa inspiram si sa ajutam fiecare utilizator GLAMI si Stileo sa gaseasca exact piesa de imbracaminte, incaltaminte sau pentru accesorizare cautata. Efortul nostru are drept scop potentarea vizibilitatii GLAMI ca platforma europeana de cautare si descoperire a modei, ce foloseste tehnologia pentru a face alegerile vestimentare mai simple si rapide pentru clientii nostri”, transmite Xenofon Eleftheriadis (GLAMI Global Communication Lead).
GLAMI Group a aparut in Cehia, in 2013. Initial, platformele au fost lansate ca motoare de cautare a modei, cu viziunea de a crea cel mai bun catalog Fashion si de a ajuta fiecare utilizator sa gaseasca toate articolele vestimentare dorite intr-un singur loc. Acum, GLAMI este prezent in 14 tari europene (inclusiv Romania) si include 17 milioane de produse, de la peste 4.300 de magazine online de moda. Platformele e-commerce GLAMI folosesc mecanisme de invatare automata din 2015, pentru a le asigura clientilor cea mai buna experienta de cautare a produselor.
„A avea cel mai mare catalog de moda de pe piata este unul dintre pilonii nostri de pozitionare. Pe termen lung, ne straduim sa devenim un «Spotify al modei». Dorim sa transformam GLAMI intr-o destinatie online care cunoaste preferintele fiecarui utilizator si care ii ofera imediat cele mai potrivite si mai relevante produse de pe platforma”, completeaza Tomas Hodbod (Fondator GLAMI).
Leave a reply