Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

GLAMI.ro: romanii sunt campionii Europei, la numarul de produse din wishlist

Dintre toate tarile in care opereaza motorul online GLAMI, Romania este campioana pieselor trecute pe lista de favorite online/sesiune/utilizator. GLAMI.ro transmite, intr-un comunicat de presa, ca adaugarea produselor dorite in liste online de produse dorite (wishlist-uri) a crescut in paralel cu intentia de cumparare a utilizatorilor.

Inca din ultimul trimestru al lui 2020, aceasta intentie de cumparare in redefinire a impactat si articolele adaugate de utilizatori in wishlist: astfel, acestea au crescut de la luna la luna, cu +20%, in intervalul ianuarie-martie 2021. In aceasta perioada, romanii au trecut pe lista de favorite rochii, fuste, genti si posete (articole care nu mai sunt necesare, din cauza muncii de acasa si a distantarii sociale si a caror achizitie se incadreaza in fenomenul „cumparaturilor de consolare”), pantofi sport si imbracaminte sport.

„Cumparaturile de consolare” sau „revenge shopping-ul” este un fenomen prin care populatia iesita din lockdown sarbatoreste prin sesiuni de cumparaturi extinse, mai ales de articole de lux. Aparut inca din 2020 in China, SUA si Europa, fenomenul a cunoscut amploare pe fondul relaxarii masurilor restrictive luate de autoritati, dupa valul 2 al pandemiei. Un pas preliminar acestui fenomen este acela de adaugare a produselor dorite in lista de favorite online.

1 din 4 utilizatori inregistrati pe www.glami.ro are o medie de 10 produse in lista de favorite online, majoritatea articole la pret intreg, pe care le asteapta la reducere (sa nu uitam ca 52% dintre romani prefera sa cumpere online articole la reducere). Adaugarea produselor in wishlist a fost influentata de faptul ca, din aprilie 2020, utilizatorii cu cont creat pe glami.ro primesc e-mail-uri de notificare cand produsele lor preferate din lista de dorinte au primit o reducere mai mare.

Leave a reply