Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Germania: vanzarile online au scazut cu 15% YoY, in Q1 2023 (sondaj)

Retailul online german ramane volatil, la inceputul anului. Comparativ cu acelasi trimestru din 2022 (ultimul trimestru cu o crestere pozitiva), comertul online a scazut cu 15% in primele trei luni din 2023. Si a ajuns la valoarea de 19,4 miliarde € (inclusiv TVA). In schimb, vanzarile digitale de servicii au crescut cu 28,2%, in perioada ianuarie-martie 2023 (pana la valoarea de 2,4 miliarde €), informeaza ecommercenews.eu.

Scaderea e-commerce-ului german a fost resimtita cel mai mult de nisa Fashion: vanzarile online de imbrcaminte si incaltaminte au fost mai mici cu 20,8% YoY in Q1 2023. In acceasta categorie de produse, pe Internet s-au vandut cu aproape 30% mai putine ceasuri si bijuterii, urmate de accesoriile entru masina si motocicleta (cu -25,8% fata de Q1 2022). Singura categorie care a crescut a fost cea a alimentelor – cu 3,7%.

Asociatia federala germana dedicata comertului online (Bevh) a facut recent publice aceste cifre, care rezulta dintr-un sondaj efectuat pe un esantion de 40.000 de germani de peste 14 ani. Anul trecut, retailul online german a inregistrat o scadere de 5% YoY, iar vanzarile de Craciun au scazut pentru prima data din 2014 incoace (cu -16,8% YoY)!

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply