Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Germania: popularitatea Google Shopping si a comparatoarelor de pret a scazut (studiu)

Comportamentul consumatorilor din Germania s-a modificat, noteaza ecommercenews.eu, citand un studiu marca Statista. Comparativ cu anul 2019, popularitatea Google Shopping si a comparatoarelor de pret a scazut cu 10%, in 2022. Acum, inainte de a cumpara ceva, germanii se documenteaza mai des de pe retelele sociale si de pe website-uri video (ca YouTube).

Un studiu anterior indica faptul ca, in Germania, consumatorii se bazeaza masiv pe review-urile de produs, inainte de a face achizitii pe Internet. Statisticile arata ca 55% dintre consuamtorii germani isi bazeaza decizia de cumparare pe recenziile clientelare, acestia valorizand serios recomandarile personale atunci cand fac e-commerce.

Aproape 70% dintre germani au folosit motoare de cautare ca Google, inainte de a cumpara ceva, in 2019. In prezent, procentul acestora este de 60%, iar popularitatea Google Shopping este in scadere, desi acesta ramane cel mai important canal. Website-urile care compara preturile online sunt si ele folosite mai rar: de la 33% (in 2019), au scazut la 28% (in 2022). Pe de alta parte, apelul la social media pentru documentare apropo de produsele dorite a crescut cu 7%; in cazul YouTube, cresterea fata de 2019 este de 4%; iar blogurile si podcasturile sunt folosite in 7% din cazuri (+2% fata de 2019).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply