GLAMI: 1 din 3 e-taileri de moda romani va creste preturile, cu 6-15%, in 2023 (studiu)
Potrivit celui mai recent sondaj din seria „Fashion (Re)search”, desfasurat in randul e-shop-urilor partenere GLAMI.ro, 1 din 3 magazine online din Romania intentioneaza sa creasca preturile produselor cu 6-15%, in 2023. 50% dintre magazinele online de moda vor comanda loturi mai mici din fiecare model (dar intr-o varietate mai mare, in conformitate cu tendintele). 25% dintre e-tailerii care au luat parte la studiul GLAMI vor reduce cu totul numarul de stiluri.
Platforma de Fashion transmite, intr-un comunicat de presa, ca 41% dintre comerciantii online se gandesc la o schimbare a sortimentului pentru a satisface cerintele clientilor, ca tinta de afaceri pentru anul in curs. 24% isi vor schimba inventarul, iar 75% au in vedere adaptarea sortimentului la generatiile mai tinere. 35% dintre respondenti spun ca, in 2023, vor aduce sigur imbunatatiri la nivel de date, se vor concentra pe experiente omnichannel si pe personalizare.
Nucleul clientilor din segmentul e-commerce (Generatia Y/milenialii) si, intr-o masura tot mai mare, membrii Generatiei Z au o viziune diferita asupra cumparaturilor si consumului, comparativ cu generatiile anterioare. De exemplu, sunt dispusi sa cheltuiasca in mod constient mai mult pe produse sustenabile, fac achizitii via social media sau prin intermediul aplicatiilor mobile si stiu beneficiile noilor instrumente AI, apropo de gasirea brandurilor, stilurilor si marimilor potrivite.
Operarea cu abordari mai sofisticate de analiza a datelor ar putea fi o formula castigatoare pentru multi antreprenori e-commerce, in 2023. Personalizarea cumparaturilor online iti permite sa tratezi fiecare client ca pe un VIP. In e-commerce, aceasta foloseste AI (inteligenta artificiala) si algoritmi bazati pe invatarea automata, pentru a oferi o experienta unica fiecarui vizitator al site-ului.
Leave a reply