Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

FrankeMagazinOnline.ro, vanzari mai mari cu 50% YoY, in noiembrie-decembrie 2021

Compania elvetiana Franke anunta, intr-un comunicat de presa, ca vanzarile pe segmentul online au crescut cu 50% fata de anul 2020, datorita rezultatelor campaniei de reduceri din lunile noiembrie-decembrie 2021. Frankemagazinonline.ro a avut o perioada prelungita de reduceri, de peste o luna si jumatate, incepand cu Black Friday (campanie inceputa pe 12 noiembrie2021) si terminand cu White Christmas (campanie care s-a incheiat pe 31 decembrie 2021).

Preferintele romanilor sunt diverse cand vine vorba despre achizitiile realizate, insa calitatea si tehnologia au reprezentat doi factori cu un impact decizional puternic. Cele mai vandute produse de pe frankemagazinonline.ro au fost chiuvetele, bateriile, plitele si cuptoarele din colectiile noi (Mythos, Maris, Smart). Reducerile au fost cuprinse intre 15% si 30%.

Pentru primul trimestru al anului 2022, targetul companiei este unul indraznet, vizand o crestere a vanzarilor cu 20%. „Ne dorim ca la finalul lunii martie 2022 sa inregistram o crestere a vanzarilor cu cel putin 20% in webshop-ul Franke, comparativ cu acelasi interval din 2021. Anul trecut, in plina pandemie, am reusit sa obtinem rezultate similare cu cele din 2019. Aceasta demonstreaza ca ne-am adaptat rapid vremurilor si sunt convins ca ne putem atinge obiectivul si de aceasta data. Avem incredere in produsele noastre si, ce e mai important, clientii nostri au incredere”, transmite Florin Porojan (foto, Director General Franke Romania).

Leave a reply