Fly Go estimeaza vanzari de peste 50 de milioane € in 2018
Fly-go.ro (cea mai mare agentie de turism online romaneasca independenta, cu prezenta regionala in Romania, Italia si Spania), a avut vanzari totale de 40 de milioane € in 2017, in crestere cu 20% YoY, iar pentru anul in curs estimeaza un volum de tranzactii de 50 de milioane € – anunta compania, intr-un comunicat de presa. Cifrele cu plus au in spate diversificarea serviciilor aditionale biletelor de avion (ca introducerea in oferta a city break-urilor), reducerea timpului de rezolvare a problemelor (ca overbooking-ul la hoteluri si rambursarea sumelor cuvenite de la operatorii aerieni, pentru pasagerii ale caror zboruri au fost intarziate sau anulate).
„Principala directie de investitii in 2017 a fost imbunatatirea experientei clientilor Fly Go, din momentul achizitiei unui serviciu si pe tot parcursul derularii acestuia, indiferent daca vorbim de un zbor cu avionul sau un pachet complet de vacanta. Ne-am dorit sa oferim o experienta de utilizare mult mai simpla pe fly-go.ro si am dezvoltat, cu acest scop, o noua infrastructura a site-ului, introducand in platforma si servicii suplimentare, precum garantia zborurilor si check-in online”, explica Stefano Iervolino (fondator si CEO Fly Go).
Alte cifre relevante din comunicatul amintit, legate de fly-go.ro:
- in 2017, valoarea medie a unei achizitii pe site a fost de 250 €
- lunea este ziua in care romanii fac cele mai multe achizitii de bilete de avion
- top 5 destinatii preferate de romani: Roma, Milano, Barcelona, Atena si Istanbul
- cele mai cumparate produse turistice in 2017 – biletele de avion (200.000 la numar, in Romania)
- vanzarile de bilete de avion pe rute interne au crescut cu 30%
- cea mai frecventa modalitate de plata – online, cu cardul sau prin transfer bancar
Leave a reply