Floria.ro mizeaza pe vanzari de aproape 900.000 €, in primele 3 luni din 2023
Floria.ro estimeaza, intr-un comunicat de presa, ca va genera vanzari de aproape 900.000 €, in primul trimestru al anului 2023 (+5% YoY). Varful vanzarilor in primele 3 luni ale anului se va atinge in a doua jumatate a Q1, odata cu Ziua Indragostitilor, 1 si 8 martie.
In ceea ce priveste numarul de comenzi, cele 3 sarbatori din primele 3 luni din an sunt si cele mai importante pentru industria de flori, ocupand primele 3 locuri in topul anual al vanzarilor Floria.ro. Potrivit estimarilor reprezentantilor florariei online, numarul comenzilor de Valentine’s Day creste cu peste 200% fata de o zi obisnuita, iar in perioada 1-8 martie cresterea poate fi chiar si de zece ori mai mare.
„Zilele de 8 martie, 1 martie si 14 februarie sunt cele mai aglomerate din an, pentru o florarie online si, de acee,a multi clienti plaseaza comenzile din timp, beneficiind si de reducerile din perioada premergatoare acestor sarbatori. Aproape jumatate din comenzile livrate de Floria in aceste zile sunt precomenzi”, transmite Marina Popescu (foto, Director General Floria.ro).
In 2022, media comenzilor de flori de 1 si 8 martie, pe segmentul corporate, a fost de 4.000 lei. „In ultimul an, am avut tot mai multe solicitari pe zona corporate, cresterile au fost semnificative, prin urmare, pentru 1 si 8 martie am inceput sa ne pregatim inca de la sfarsitul anului trecut”, adauga Marina Popescu.
Anul trecut, cele mai multe comenzi, la nivel national, s-au livrat in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi si Brasov, iar cele mai comandate produse au fost „Vise colorate”, „Te ador”, „Dragoste in culori” si „Buchet cu trandafiri Pink Floyd”. Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde in tara, dar si in strainatate, in 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma asigura livrare de luni pana duminica, nationala si internationala.
Leave a reply