Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Floria.ro isi extinde reteua de parteneri, motivata de COVID-19

Industria floristica este printre cele mai afectate de actualul context socio-economic, iar multe florarii care activeaza exclusiv offline au fost nevoite sa isi inchida afacerea. De aceea, Floria.ro anunta, intr-un comunicat de presa, ca vine in sprijinul micilor afaceri locale, oferindu-le acestora posibilitatea de a deveni partenerul companiei, intr-o retea ce acopera toata tara. Cea mai mare florarie online din Romania transmite ca partenerii Floria beneficiaza de infrastructura online completa si comenzi de buchete de flori cu livrare, preluate prin platforma Floria.ro.

„O parte din cererea acoperita de florariile fizice a migrat catre comenzi cu livrare. Din pacate, la nivel de piata, foarte putine florarii – aproximativ 20%, aflate mai ales in orase mari – au si prezenta proprie in online, iar tranzitia din offline catre online nu se poate face la fel de rapid ca in cazul altor business-uri, dat fiind specificul si perisabilitatea produselor. In acest context, am decis sa extindem reteaua de parteneri, incercand astfel sa mai scadem din presiunea la care sunt supuse florariile locale si venind totodata in sprijinul clientilor care ne solicita pentru comenzi in toata tara”, transmite Marina Popescu (foto, Director General Floria.ro).

Floria.ro are in prezent peste 110 parteneri la nivelul intregii tari, dintre care sub 10% au decis sa-si suspende activitatea in aceasta perioada, decizia de a continua fiind motivata si de faptul ca platforma Floria.ro a asigurat un flux constant de comenzi. „Oferim partenerilor nostri know-how-ul acumulat de-a lungul celor 10 ani de online si offline, experienta cu platformele de livrare, gradul ridicat de digitalizare si ne dorim ca toti – inclusiv partenerii si clientii nostri – sa trecem de aceasta perioada cat mai putin afectati”, a completat Marina Popescu.

Leave a reply