Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Expertii in digital analytics estimeaza ce ne asteapta in 2017

google-data-studio

Cum va arata lumea digital analytics in anul care abia a inceput? Marketingland.com a luat la intrebari figuri cu experienta din industrie, pentru a obtine cateva estimari legate de ce ne asteapta in 2017 in universul datelor informatice. Ce au raspuns acestia?

         Jim Sterne (fondator al eMetrics Summit & Digital Analytics Association):

jim-sterne

  • pe partea tehnica, vedem inceputurile utilizarii machine learning-ului (disciplina ce combina stiinta, statistica si computer coding-ul pentur a face predictii pe baza modelelor descoperite in date; machine learning-ul ii ajuta pe oamenii de marketing sa segmenteze clientii, si sa personalizeze eficient mesajele trimise) in marketing; din ce in ce mai multe companii vor incerca asta, unele cu rezultate amuzante sau jenante
  • pe partea umana, departmentul de marketing se va sprijini mai mult pe analytics, care va depasi nivelul de curiozitate si atat; managerii de campanie si oamenii din echipa lor vor apela mai des la digital analytics

    Alex Langshur (fondator & senior partner al Cardinal Path):

    alex-langshur

  • companiile secolului XXI isi vor da seama din ce in ce mai mult cat de valoroase sunt datele stranse via digital analytics si incep sa se descurce mai bine in ceea ce priveste colectarea, conectarea si managerierea lor
  • maturarea pietelor de vanzare a platformelor de data management (DMP = depozite de date, care ofera informatii utile si permit accesul la cookie-uri si segmente de utilizatori, carora li se vor trimite ulterior reclame online targetate)
  • programmatic advertising-ul (reclama ghidata de algoritmi programati, reclama vanduta in timp real, printr-un process automatizat de analiza a utilizatorilor si optimizare) se va dezvolta
  • din ce in ce mai multe organizatii vor avea o schema clara a publicului lor si isi vor folosi DMP-ul pentru a activa si a targeta clientii de-a lungul intregii calatorii cross-channel intr-o maniera consistenta si nuantata

    Daniel Waisberg (Analytics Advocate, Google):

    daniel-waisberg

  • odata cu lansarea Google Data Studio (foto sus, care permite crearea de rapoarte de brand cu vizualizarea datelor, care sunt customizabile pentru fiecare client, putand include grafice, tabele etc.), in 2017 se vor folosi din ce in ce mai multe tehnici de vizualizare, pentru a intelege si comunica mai eficient datele

Leave a reply