RTB House: cum pot profita retailerii de reducerile de inceput de an
Perioada de inceput de an prezinta un potential imens pentru afacerile de retail, fiind propice pentru reducerile de lichidare a stocurilor dupa Sarbatorile de iarna. In acest context, RTB House (furnizor global de solutii de publicitate prin retargetare personalizata), a analizat sute de campanii din peste 40 de piete si transmite – intr-un comunicat de presa – care sunt cele mai bune modalitati prin care retailerii pot valorifica la maximum interesul pentru shopping al clientilor:
- primul pas este planificarea – creatiile publicitare ar trebui sa fie gata de afisare cu mult timp inainte ca perioada de reduceri sa inceapa si advertiserii ar trebui sa indrume consumatorii prin diverse mesaje (etichetele „ultimele in stoc” sau „cel mai cumparat” ajuta cumparatorii sa inteleaga mai rapid oferta)
- fluxurile personalizate cu produse sunt utile, dar trebuie tinut cont ca la inceput de an, cand incep reducerile, este o perioada la fel de buna sa fie expuse cel mai bine vandute produse din perioada de Craciun
- retailerii trebuie sa ia in calcul si utilizatorii inactivi – aproape 50% din click-urile pe reclame sunt generate de vizitatorii unui e-shop in aceeasi zi, iar in special in aceste perioada trebuie pus accentul cat mai mult pe livrarea mesajului catre acei utilizatori inactivi (sezonul reducerilor de lichidare de stoc e unul dintre cele mai bune momente in care magazinul sa se reconecteze cu consumatorii); luand in calcul pregatirea unui mesaj personalizat pentru vizitatorii inactivi (care au vizitat site-ul cu cateva zile, saptamani sau chiar luni in urma), se vor genera vanzari si se va atrage trafic nou
- recomandarile pot actiona ca un vanzator personal, intr-un magazin traditional, ajutandu-i pe clienti sa gaseasca lucrurile care le plac; bannerele de retargetare nu trebuie sa contina doar produse pe care utilizatorul le-a vazut, dar si recomandari de produse care pot fi pe interesul acestuia
O reclama inteligenta si un puternic instrument de retargeting, sustinut de algoritmi deep learning (cel mai promitator subdomeniu al algoritmilor de inteligenta artificiala), asa cum foloseste RTB House pentru clientii sai, pot furniza o modalitate eficienta de a livra produsele disponibile in catalog in functie de preferintele cumparatorilor.
RTB House a fost fondata in 2012 si a derulat peste 1.000 de campanii in peste 40 de piete din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia, Pacific si America Latina.
Leave a reply