evoMAG.ro implineste 19 ani si introduce 2 noi categorii de produse, in portofoliu
Retailerul online evoMAG.ro anunta – intr-un comunicat de presa – ca aniverseaza 19 ani si introduce 2 noi categorii de produse, in portofoliu: birotica si jucarii. Aceasta decizie se inscrie in strategia de extindere a evoMAG.ro si reflecta angajamentul companiei de a raspunde nevoilor diverse ale clientilor, consolidandu-i (in acelasi timp) pozitia pe piata.
„De-a lungul celor 19 ani de prezenta pe piata din Romania, evoMAG a evoluat de la un simplu magazin online la unul dintre cele mai respectate nume in domeniul e-commerce. Cu un portofoliu ce numara, in prezent, peste 150.000 de produse reper, evoMAG a reusit sa se distinga prin diversitatea ofertei, calitatea serviciilor si printr-o orientare puternica spre nevoile clientilor. Vom continua sa ne imbunatatim, sa dezvoltam portofoliul de produse si sa adaugam tot mai multe servicii de calitate, care imbunatatesc experienta de shopping si aduc valoare adaugata clientilor”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG).
Pentru a marca 19 ani de activitate, platforma e-commerce lanseaza o campanie de reduceri de pana la 50%, care cuprinde categorii diverse de produse (electronice, electrocasnice, gadgeturi si accesorii). In plus, anumite categorii de produse (imprimantele HP si Epson, televizoarele TCL, produsele Logitech, electrocasnicele si produsele de ingrijire Philips, camerele de supraveghere Hikvision) beneficiaza de o reducere suplimentara, de 19-20%. Campania se desfasoara pana pe 26 mai.
Campania aniversara este gandita ca o oportunitate pentru clienti de a accesa produse de top, la preturi avantajoase. „Este o modalitate de a multumi clientilor nostri pentru ca au ales evoMAG ca partener de incredere in tehnologie si inovatie de-a lungul anilor”, adauga Mihai Patrascu.
Leave a reply