Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

eMAG.ro sprijina retailerii offline cu un program de 3 milioane de lei

Pe 3 decembrie, eMAG Marketplace a lansat programul „Vreau in toata Romania – Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, menit sa ofere sprijin retailerilor offline, care inca nu au un canal de vanzare digital. Astfel, cei care se vor lista pe platforma eMAG Marketplace si sunt eligibili pentru program, vor primi un pachet de beneficii speciale. Valoarea totala a beneficiilor acordate este de 3 milioane de lei, anunta retailerul online, intr-un comunicat de presa.

„In ultimele luni, am asistat la o transformare a societatii, care a evidentiat nevoia de a accelera procesul de digitalizare. Economia digitala contribuie la PIB-ul tarii cu peste 6% si poate creste mult mai mult, daca va fi sustinuta prin investitii. Prin programul «Vreau in toata Romania – Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari», ne dorim sa intindem o mana de ajutor retailerilor care doresc sa isi digitalizeze afacerea si sa impartasim cu ei experienta si know-how-ul pe care le-am acumulat in cei 19 ani de existenta ai eMAG. Ne adresam magazinelor care se bazeaza exclusiv pe traficul pietonal si le punem la dispozitie informatii, tehnologie, acces la milioane de clienti din intreaga tara, dar si un pachet important de beneficii pentru urmatoarele 16 luni. Ne asteptam ca efectele pozitive ale acestui program sa aiba impact la nivelul intregii economii”, a declarat Florin Filote (Vicepresedinte eMAG.ro).

Magazinele care nu au avut pana acum un canal de vanzare online se pot inscrie in noul program pana pe 31 martie 2021, beneficiind de sustinere dedicata in doua etape, timp de 16 luni. In prima etapa, vor fi scutite de la plata comisioanelor la vanzare (pana pe 31 martie 2021). Pentru a se familiariza cu platforma si pentru a invata cum pot face tranzitia catre online, vor avea la dispozitie un consultant dedicat, pregatit sa le ofere recomandari personalizate, timp de 3 luni de la listare. Tot in aceasta faza de calibrare a strategiei de dezvoltare online, noii parteneri vor primi gratuit un credit de 1.000 de lei pentru eMAG Ads, pe care il pot folosi pentru a-si promova produsele pe eMAG. Creditul va fi valabil timp de 4 luni din momentul in care este activat contul din eMAG Marketplace.

Etapa a doua incepe pe 1 aprilie 2021, cand sellerii vor beneficia gratuit, timp de 1 an (pana la data de 31 martie 2022), de serviciile de serviciile de Pick, Pack and Ship (preluare, impachetare si expediere), disponibile prin Fulfilment by eMAG, serviciul prin care eMAG preia si gestioneaza toate operatiunile logistice, livrand produsul comandat pana la clientul final. Astfel, principala responsabilitate a sellerilor va fi de a lista produsele in platforma si de a le livra in depozitul eMAG. In aceasta faza, vanzatorii vor achita doar serviciul de depozitare si comisionul la vanzare, conform grilei standard. In plus, vor avea acces oricand la materialele de e-learning din biblioteca virtuala eMAG Academy. Acolo au la dispozitie peste 1.600 de minute de continut video si articole cu informatii utile despre platforma si cu recomandari pentru cresterea vanzarilor online.

Pentru a se inscrie in program, o companie trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:

  1. sa se listeze pe eMAG Marketplace din data de 3 decembrie 2020, iar pana la listarea sa nu fi avut niciodata vanzari online
  2. sa nu fi avut niciodata calitatea de seller pe eMAG Marketplace (nici direct, nici prin afiliati), anterior datei de 3 decembrie 2020
  3. societatea sa fost infiintata inainte de 1 ianuarie 2020

Leave a reply