India: vanzari online de 8,3 miliarde $, in sezonul local de reduceri (raport)
In perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, India a organizat reduceri festive, care au adus in buzunarele comerciantilor online un total brut de 8,3 miliarde $, citim pe moneycontrol.com. Soldarile s-au facut in cadrul mai multor evenimente separate (odata cu sarbatorile locale Dussehra si Diwali, dar si cele organizate de Amazon si Flipkart), iar suma totala este mai mare cu 65% fata de cea din 2019 (cand indienii au cumparat produse in valoare de 5 miliarde $), conform unui raport al companiei de cercetare RedSeer.
Raportul mai noteaza ca Amazon si grupul Flipkart (care include Myntra si care apartine celor de la Walmart) au fost responsabile de 88% din intreaga valoare bruta a marfii e-commerce vandute in aceasta luna de reduceri. Dintre cele doua entitati, Flipkart a incasat procentul mai mare – 66%. 46% dintre achizitiile facute pe Internet de catre indieni s-au facut de pe smartphone.
„Cresterea generala a fost una puternica in acest sezon festiv. Am estimat vaznari de 7 miliarde $, dar cifrele reale ne-au depasit cu mult asteptarile, aratandu-ne cat de confortabile sunt cumparaturile online pentru consumatori, chiar si in acest an afectat de pandemie”, a transmis Mrigank Gutgutia (Director RedSeer). Acesta mai spune ca e-commerce-ul e ceva la ordinea zilei si ca are o propunere de valoare extrem de puternica – produse variate, la preturile corecte, livrare rapid si in siguranta, acasa la clienti.
Leave a reply