eMAG Marketplace: 8,3 milioane de produse exportate in Ungaria si Bulgaria, in S1 2023
In prima jumatate a acestui an, cei 5.000 de antreprenori romani activi in programul cross-border eMAG Marketplace au realizat exporturi de peste 5 milioane de produse in Ungaria. Si au trimis 3,3 milioane de produse in Bulgaria. Jumatate dintre acestia sunt prezenti in toate cele trei tari din regiune (Romania, Ungaria si Bulgaria), anunta eMAG, intr-un comunicat de presa.
Extinderea rapida a ofertei de produse in cele doua tari a fost accelerata datorita programului transfrontalier Fulfilment by eMAG (FBE) lansat recent, prin intermediul caruia sellerii pot livra produsele direct din depozitul din Romania, in Ungaria si Bulgaria, la aceleasi costuri. In numai o luna din momentul lansarii, un sfert dintre sellerii care erau inscrisi in program s-au extins atat in Ungaria cat si in Bulgaria si au intrat in cele doua tari.
Sellerii romani care sunt activi transfrontalier vand preponderent produse din categoriile electro-IT, Home & Deco, produse DIY, consumabile, jucarii, auto, fashion si sport. In Ungaria, la fel ca in Romania, peste 50% dintre produsele exportate de selleri sunt comandate cu livrare la easybox.
„Programul nostru cross-border poate deschide rapid o noua piata pentru orice seller roman din Marketplace, iar cu FBE cross-border au solutia prin care isi pot exporta produsele intr-un mod mai avantajos decat cu orice solutie proprie de depozitare si gestionare a stocurilor internationale. Un antreprenor roman care vrea sa se dezvolte in regiune ar trebui sa investeasca in cel putin noua tipuri de operatiuni suplimentare activitatii curente pentru a putea vinde la nivel regional: de la costurile cu tehnologia de management a stocurilor si solutiile de curierat, pana la cele legate de riscurile valutare, de traduceri sau de resursele umane necesare vanzarii in alte tari, acum aceste operatiuni sunt gestionate toate prin intermediul solutiei noastre cross-border. Faptul ca un sfert dintre sellerii care foloseau local FBE si-au listat local produse si in Ungaria si Bulgaria in prima luna de la extinderea cross-border international ne arata ca solutia este utila, iar beneficiile sale sunt clare pentru antreprenorii din Marketplace”, transmite Stejara Pircan (Senior VP eMAG).
Produsele listate de vanzatorii romani in eMAG Ungaria si Bulgaria beneficiaza de traducerea in cele doua limbi, fara costuri suplimentare, dar si de conversia automata a preturilor in monedele locale. Mai mult, stocurile pentru toate tarile in care sunt activi sunt usor de gestionat, prin sincronizare automata. Prin FBE cross-border, eMAG se ocupa de toata logistica, de la receptie, depozitare, picking, impachetare, livrare, relatii cu clientii sau retur.
Leave a reply