Zalando a fost cel mai mare magazin online din Elvetia, in 2022
zaland
In 2022, Zalando a generat venituri de 1,79 miliarde €, in Elvetia, fiind cel mai mare magazin online B2C din tara, informeaza ecommercenews.eu. Anul trecut, suma era de 1,46 miliarde €, ceea ce inseamna o crestere de 22,5% YoY. Asta in conditiile in care doua treimi dintre cele mai mari 30 de magazine e-commerce elvetiene au stagnat sau s-au micsorat in 2022, comparativ cu 2021.
Cifrele provin de la Carpathia, o companie de consultanta e-commerce. Pe urmatoarele 4 locuri in top 5 s-au plasat Digitec (cu 1,17 miliarde € vs 1,22 miliarde € in 2021), Galaxus (1,06 miliarde € vs 753,1 milioane €) si Amazon (871 milioane € vs 860, 7 milioane €). „Ce e impresionant apropo de Zalando este ca, in Germania, are vanzari de 3 ori mai marei decat in Elvetia, desi populatia e de 10 ori mai mare. Relevanta strategica a pietei elvetiene este uriasa pentru compania cu sediul la Berlin”, a transmis Carpathia.
Prin contrast, in 2022, magazinele e-commerce B2B din tara amintita au stagnat sau au inregistrat cresteri YoY, primele 5 dintre ele fiind: Pistor (594,2 milioane € vs 503 milioane €, in 2021), Alltron (496,9 milioane €, la fel ca anul precendent), Elektro-Material (485,6 milioane € vs 448,7 milioane €), Hogashop (377 milioane € vs 361,6 milioane €) si Sonepar (333 milioane € vs 281,7 milioane €).
Comentariu ( 1 )
[…] expedierii, informatii despre continut si o copie a facturii), pentru a primi un pachet de la Zalando, de exemplu, liderul pe piata e-commerce […]