Dupa SUA, Facebook Shops s-a lansat in Marea Britanie si Canada
Orientarea Facebook catre e-commerce continua, citim pe socialmediatoday.com, odata cu extinderea optiunii Facebook Shops in Marea Britanie si Canada. Sectiunea Shop a fost anunata in mai 2020 (fiind lansata initial doar in Statele Unite) si este un exemplu de comert social care vine la pachet cu puncte plus si minus, pentru afacerile online mici.
In sectiunea Shop (afisata in versiunea desktop si mobile a Facebook-ului), consumatorii vor avea acces la colectii de produse si postari recente ale vanzatorilor online. In plus, vor putea vedea continut de brand personalizat in News Feed si vor putea primi notificari din partea afacerilor preferate pe care le urmaresc.
Comertul online a crescut masiv in 2020, avansand intr-un an cat in 3-5 ani, conform estimarilor specialistilor. Afacerile din retail s-au concentrat pe mutarea catre online, si-au reevaluat potentialul e-commerce si au cautat modalitati mai usoare de a-si vinde produsele pe Internet (decat infiintarea unui site online clasic).
Leave a reply