Dupa 820 de magazine fizice, HomeGoods si-a lansat si site online
Retailerul de mobilier si decoratiuni HomeGoods si-a deschis recent un site e-commerce, citim pe goodhousekeeping.com, facand – in sfarsit – pasul urmator, dupa cele 820 de locatii fizice din Statele Unite. HomeGoods.com vinde online asternuturi, produse pentru bucatarie, baie, animale de companie si de sezon, printre altele. Detinut de TJX Companies Inc. (alaturi de HomeSense, TJ Maxx, TK Maxx, Sierra, Winners si Marshalls), HomeGoods a fost fondat in 1992, iar in SUA exista magazine fizice care combina mai multe dintre aceste branduri in aceeasi locatie.
„Suntem incantati sa le oferim clientilor nostri pasionati o a doua modalitate de a face shopping, alegand din varietarea noastra de produse, pe care le stiu si le iubesc. Speram ca acestora sa le placa la fel de mult sa cumpere de la HomeGoods online, cum le place sa exploreze culoarele magazinelor noastre”, a transmis John Ricciuti (Presedinte HomeGoods), intr-o declaratie oficiala.
Ca multe alte afaceri, HomeGoods si-a inchis numeroase magazine fizice la nivel mondial, din cauza COVID-19 (peste 4.500, mai exact) si trecerea catre online era una inevitabila, in acest context. Dar este fortata de imprejurari: compania-mama (TJX Companies Inc.) este reticenta apropo de imbratisarea e-commerce-ului si prefera, in loc, sa puna accentul pe experienta de tipul „vanatoare de comori”, avuta de clienti in locatiile fizice. Drept dovada, TJ Maxx are site din 2013, iar Marshalls si-a lansat magazinul online abia in 2019.
Leave a reply