Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

DigiSinergy: robotizarea poate reduce cu 70% costurile magazinelor online din Romania

Documentarea produselor, controlul preturilor si plasarea comenzilor catre furnizori sunt procesele automatizate cel mai des de magazinele online din Romania, transmite compania romaneasca DigiSinergy, intr-un comunicat de presa. Aceasta companie dezvoltatoare de software este axata pe produse digitale care creeaza o sinergie cu utilizatorii, pentru a spori performanta afacerilor (aplicatii de automatizare a proceselor de BackOffice si management).

Cele 3 categorii de procese de mai sus sunt printre cele mai importante in structura de administrare operationala a unui magazin online si printre primele care pot fi automatizate mai usor, pentru eficientizare. Automatizarea unui astfel de proces costa intre 7.000 si 9.000 €, insa avantajele comerciale pe care le ofera trecerea la robotic e-commerce sunt majore: costurile asociate proceselor pot fi cu pana la 70% mai mici si  permit magazinelor online realocarea angajatilor, pentru realizarea altor sarcini.

„In afara de reduceri de costuri, vorbim si de fructificarea a numeroase oportunitati pierdute, altfel, din cauza capacitatii limitate a personalului. Angajatii magazinelor online fac doar o parte din munca pe care ar trebui sa o faca. Cea mai mare parte este considerata neesentiala si amanata; spre exemplu, ei analizeaza doar o mica parte din preturi si nu pot adauga in timp real, in site, toate produsele dorite etc. Astfel, pierd oportunitati. Pe de alta parte, robotii vor munci mult mai mult, deci vor avea o valoare adaugata mai mare decat personalul uman existent. Iar combinate, cele doua aspecte, cel uman si cel automatizat, pot aduce magazinelor online cresterea de care au nevoie, intr-un context economic tot mai dificil”, transmite Natalia Lepadatu (foto, Cofondator DigiSinergy).

Platformele de comert electronic care vand sute de mii sau milioane de produse anual trebuie sa fie structurate intr-un mod care sa le permita clientilor sa gaseasca articolele de care sunt interesati, cat mai repede posibil. Clientii au din ce in ce mai putin timp si mai putina atentie pentru a cauta un produs, iar daca acesta e greu de gasit, vor cauta in alta parte. Iar softurile de automatizare (RPA), combinate cu capabilitati AI, pot clasifica produsele pe baza unor reguli stabilite inca din faza de implementare, informatiile despre produse putand fi captate din diferite surse. Astfel, RPA va detecta automat mai multe caracteristici ale produsului, oferind mult mai multe optiuni de clasificare: categoria generala, informatii despre, culoare, dimensiune, model, marca, specificatii tehnice si multe altele.

„Este doar un exemplu despre beneficiile automatizarii in documentarea produselor. La fel, urmarind activ preturile si stocurile concurentei, sau prin plasarea automata de comenzi de aprovizionare, pot fi evitate pierderi si fructificate oportunitati”, mai spune Natalia Lepadatu, mentionand ca, din pacate, daca ne referim la magazinele online din Romania si la procesul de automatizare in ansamblu, este vorba de o lipsa de viziune si este si o chestiune de alocare de bugete. „Nu ne putem gandi inca la o automatizare completa pentru un magazin online in Romania. Costurile sunt mari si, in multe cazuri, nu exista infrastructura orizontala de comunicare informatica, nu avem posibilitatea de a ne lega informatic la furnizorii de produse si servicii – la curieri, la banci, iar infrastructura automata pentru depozite exista si ea in putine cazuri”.

DigiSinergy a lansat recent aplicatia de tip ERP-CRM Dynamic Sales, care automatizeaza procesele operationale din companii si contribuie la cresterea vanzarilor, prin reducerea/eficientizarea timpului alocat activitatilor neproductive. Dynamic Sales automatizeaza procesele pe fluxurile de vanzare, de aprovizionare si contabile. App-ul este unul de tip cloud privat si poate fi accesata, in siguranta, de pe orice tip de dispozitiv si reduce timpul de lucru cu 75-95%, fara sa necesite interventie umana in 99% din timp. Dynamic Sales foloseste tehnologii moderne (RPA, machine learning, Artificial Intelligence) si algoritmi proprietari, rezultand astfel o solutie ultramoderna de hiperautomatizre, care poate fi personalizata rapid si la costuri reduse.

Leave a reply