Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pinduoduo.com intra pe piata din SUA si vrea sa atace dominanta Amazon

Compania e-commerce chineza Pinduoduo este una dintre cele mai puternice afaceri din domeniu, chiar daca s-a lansat mult mai tarziu decat rivalii Alibaba si JD.com. Iar acum vrea sa imite succesul din tara natala si in Statele Unite, unde isi va lansa platforma e-commerce  transfrontaliera Temu.com in septembrie si va da piept cu cel mai mare retailer online american (Amazon), citim pe finance.yahoo.com.

Temu.com va urmari modelul companiei de fast-fashion Shein, pentru a se impune pe piata americana. Compania chineza s-a lansat in 2015 si s-a impus pe piata online locala introducand elemente sociale si de jocuri video in procesul de shopping digital. Si oferind clientilor optiunea de a cumpara produsele de la producatori, direct sau alaturi de prieteni (angro, pentru a le reduce pretul). Fondatorul Colin Huang explica, in 2018, ca a incercat sa creeze un model de afaceri care combina compania angro americana Costco cu Disneyland.

Momentan, Pinduoduo are 882 de milioane de cumparaturi activi in China (aproape la fel de multi ca Alibaba, cu ai ei 903 milioane) si aproape si-a dublat veniturile in timpul lockdown-urilor din 2020. Dar are probleme cu guvernul local, care verifica la sange platformele digitale, ceea ce a dus la scaderea pretului actiunilor cu peste 75%, din februarie 2021 si pana in prezent. La acea data, Pinduoduo avea o valoare de piata estimata de 241 de miliarde $; astazi, suma este de doar 60 $ de miliarde $.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] In timp ce Lazada face pasi spre Europa, rivalul Shopee (care apartine de compania singaporeza Sea) se retrage de pe batranulcontinent, dupa ce a investit agresiv in extinderea internationala. In martie 2022, Shopee s-a retras din Franta si din India, la doar cateva luni de la lansarea pe acele piete. Expansiunea companiilor e-commerce din China este la ordinea zilei: recent, scriam ca Pinduoduo vrea sa imite succesul din tara natala si in Statele Unite, unde abia s-a lansat platforma e-commerce  Temu.com. […]

Leave a reply