DHL a impus un abonament lunar magazinelor online partenere
Din luna iulie, comerciantii online care folosesc serviciile de curierat DHL vor plati un abonament pentru asta, informeaza ecommercenews.eu. Compania germana de logistica va impune selerilor e-commerce o taxa lunara pentru livrari si va reduce – in acelasi timp – preturile pentru fiecare colet. Conform DHL, asta va insemna ca atunci cand volumul de livrari creste, costurile medii se vor reduce.
In prima parte a acestui an, DHL a anuntat ca va mari semnificativ costurile in timpul celor doua saptamani din noiembie si decembrie cand livrarile se intensifica din cauza cumparaturilor de sarbatori. Vanzatorii online care folosesc DHL Business Customer Portal au fost anuntati deja de lansarea abonamentelor de la 1 iulie.
Acestea nu se vor aplica si in cazul coletelor mici (serviciul DHL Small Parcel), ci doar in cazul serviciilor DHL Parcel si DHL Returns. Selerii europeni care folosesc serviciile logistice ale companiei germane platesc o taxa fixa de 7,95-119,95 €, in functie de tarifele negociate individual.
Leave a reply