Despre denuntarea unilaterala a contractului la distanta OG 130/2000?

Intrebare

1)Ce poti face cand clientul sustine ca produsul este deteriorat in conditiile in care am ambalat si trimis produsul din depozit in stare buna, sigilat, iar pachetul livrat curier nu apare deteriorat?

2)Ati avut experienta cu clienti care sustin ca marfa le-a fost livrata deteriorata si de fapt ei au deteriorat-o?

In OG 130/2000, este mentionate regimul juridic al contractelor la distanta.
OG 130/2000 protejeaja consumatorul, dar comerciantul cum este protejat de clientii rauvoitori?

Topic deschis 0
Chestiuni legale Customer Service & Sales Bebe 6 ani 2 raspunsuri 118 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 2 )

  1. Comerciantul are dreptul sa ceara ce pret vrea si sa impuna cam ce conditii contractuale doreste (atita vreme cit ele nu incalca drepturile consumatorilui) – asta e protectia lui.

    1. Depinde de produs, modul de transport, etc. – este foarte greu sa dai un exemplu valabil universal. Daca insa te acoperi 100% si doar clientul ar putea sa deterioreze produsul (de ex. un laptop care vine in tipla, zapada artificiala, etc. etc.), poti sa refuzi primirea produsului ca retur pentru ca nu exista identitate intre produsul vindut si produsul returnat. (daca vorbim de o deteriorare serioasa) Atentie insa! Clientul are voie sa testeze produsul!
    Ah! – si sa te astepti la o posibila reclama negativa adresata magazinului.

  2. Draga Bebe, desi as fi preferat sa te autentifici cu numele in clar (e alegerea ta insa), te rog citeste si aici despre noile reglementari in domeniul protectiei consumatorului:

    http://cumimifacmagazinonline.ro/care-sunt-reglementarile-europene-privind-protectia-consumatorului-in-mediul-online.html

    Succes!

    Si aici:
    http://cumimifacmagazinonline.ro/returul-produselor-in-termen-de-10-zile.html

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.