Raporteaza
Intrebare
Am cumparat online un produs. In termen de 24 de ore, dupa verificarea de functionare, am constatat ca produsul are un defect estetic. Am contactat pe mail comerciantul in care ii aduceam la cunostinta dorinta mea pentru inlocuire a produsului cu ...

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza
Topic deschis 0
Chestiuni legale 2 ani 1 raspunsuri 300 vizualizari Junior

Raporteaza
Intrebare
Buna ziua, am intalnit o situatie intr-un review de la un magazin online in care cumparatorul se plangea ca magazinul a refuzat sa-i repare produsul (o tableta) pe motiv ca acesta si-a pierdut garantia fiind zgariat. Are dreptul magazinul sa refuze ...

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza
Topic deschis 0
Chestiuni legale 5 ani 2 raspunsuri 399 vizualizari Junior