Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cel.ro: mobile în etapa precumpărare, achiziția de la desktop

logo-cel-mare

În perioada 01 ianuarie-29 februarie, CEL. ro, unul dintre cei mai mari jucători online din e-commerce-ul românesc a realizat un studiu analizând comportamentul consumatorilor care au accesat site-ul retailerului reușind să traseze câteva direcții în ceea ce privește trendurile în rândurile consumatorilor virtuali din România.

În urma analizei au fost identificate două segmente de vârstă relevante. Primul și cel mai activ este cuprins între 18 și 34 de ani, reprezentând practic peste 50% dintre cei care au făcut o tranzacție în perioda de studiu. Cel de-al doilea segment, mai puțin activ, este cuprins între 35 și 55 de ani și reprezintă un procent de aproximativ 35% din tranzacții.

În ceea ce privește modalitatea tranzacțiilor, s-a constantat o creștere accelerată a traficului de pe device-urile mobile. În prezent, la nivel naţional, circa 35% din traficul total de pe site vine de pe device-urile mobile, acest canal generând, în medie, 25% din totalul de tranzacţii, relatează CEL.ro. Și, deși dispozitivele mobile sunt cele care generează mai mult traffic, desktop-ul continuă să fie preferat atunci când vine vorba de achizițiile online. Din acest lucru rezultă că device-urile mobile sunt folosite mai mult pentru cercetarea pieței în etapa de precumpărare, pe când achiziția se face tot din fața monitorului (70%).  Acest segment de consumatori stă cu 45 de secunde mai mult pe site şi vizualizează în medie cu 0,5 pagini mai mult pe sesiune în comparaţie cu cei care folosesc dispozitive mobile.

Un alt lucru interesant este perspectiva analizei de gen a consumatorului online, 65 % dintre consumatori fiind bărbați, analiză relevantă pentru magazinele online de electr-IT. Însă, când vine vorba de tranzacțiile realizate de pe device-urile mobile, s-a constantat că femeile sunt mai active decât bărbații. La nivel de ţară, acestea generează 30% tranzacţii de pe aceste device-uri din totalul de trafic feminin (35%), în comparaţie cu 21% din totalul de trafic masculin.

Leave a reply