Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

DajarMagazin.ro: crestere de 7 ori a veniturilor online, comparativ cu 2019

DajarMagazin.ro (site-ul e-commerce al companiei poloneze Dajar, specializata in comert angro Home & Deco) a incheiat anul 2020 cu vanzari online de aproape 20% din cuantumul total de vanzari din Romania. De asemenea, la final de an, veniturile obtinute pe Internet au ajuns la valori de aproape 7 ori mai mari decat cele de la lansarea e-shop-ului, din 2019, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Dajar preconizeaza ca, la sfarsitul lui 2021, cresterea vanzarilor online YoY va fi de alte 20 de procente.

Infiintata in Polonia, in 1989, Dajar a intrat pe piata din Romania in iunie 2012 si comercializeaza in proportie de 80% articole pentru bucatarie (majoritar prin brandurile proprii – Ambition, Domotti, Jotta). Compania a avut o evolutie accelerata in tara noastra, mai ales dupa deschiderea unui depozit local in Brasov (in 2015), completat de o a doua achizitie de spatiu logistic (in 2019). Cel mai important canal de vanzare in Romania este distributia in lanturile de retail internationale (care reprezinta 75-80% din volumul de business), urmata de distributia B2B (vanzarile din magazine Home & Deco de profil, traditionale), HoReCa si online (acesta fiind cel mai recent canal de vanzare accesat pe piata locala).

In plus, compania mizeaza anul acesta si pe colaborarile B2B (cadouri pentru angajati, produse pentru emblemare sau vouchere cadou) si planuieste o mai mare expunere prin intermediul revistei dedicata revanzatorilor, promotiilor dedicate supermarketurilor si productiei proprii de uscatoare de rufe si mese de calcat (disponibile pentru magazinele de bricolaj). De asemenea, in Polonia, grupul are campanii de fidelizare pentru brandul Ambition, cu productie speciala, exclusiva, idee pe care compania are in plan sa o aduca si in Romania.

In 2019, e-commerce-ul a reprezentat 8% din vanzarile Dajar, realizate prin vanzarile pe alte platforme online din Romania, inainte de lansarea webshop-ului propriu. In prezent, pe site sunt listate 5.000 de produse. Compania estimeaza 16 lansari online de colectii noi, anul acesta, majoritatea apartinand brandului Ambition. Segmentul de produse destinate domeniului HoReCa a fost lansat de Dajar in 2017, iar cresterea a fost in jur de 40% in 3 ani. 2020 a adus insa o scadere de 56% a acestora, cu costuri aproape duble.

„Planul pentru acest an este sa realizam macar in jur de 1 milion de lei din vanzarile pe sectorul HoReCa. En-gros va ramane in continuare un focus pentru noi, dar avand un canal direct online ne ajuta cu un feedback direct de la consumatorii finali, ceea ce este foarte important”, explica Melinda Halmagyi (foto, Director Comercial Dajar Romania).

Grupul Dajar are o prezenta pe 3 piete si face vanzari export in toata Europa. Grupul a avut o cifra de afaceri de 115 milioane € la sfarsitul lui 2020 si un prognostic de 130 milioane € in 2021. Dajar comercializeaza 10.000 produse anual.

Leave a reply